اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/25    کد خبر: 15727488   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری:

همدلی و اتفاق نظر میان نمایندگان خبرگان و مجلس با مدیریت استان اصفهان

 همدلی و اتفاق نظر میان نمایندگان خبرگان و مجلس با مدیریت استان اصفهان

  آیت الله مهدوی با تأکید بر همدلی و اتفاق نظر میان نمایندگان و مدیریت استان، بیان کرد: علاوه بر همراهی و همدلی نمایندگان، حضور آنان در حوزه انتخابیه و برقراری ارتباط با مردم بسیار کارگشا است همچنین تعامل با مدیریت استان نیز دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در نشست منتخبین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با مدیریت استان اصفهان، اظهار کرد: به صورت کلی می‌توانیم دو نوع خدمت نسبت به مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: خدمت در مباحث معیشتی و اقتصادی مردم و تقویت دین، اخلاق و عمل صالح مردم دو محوری هستند که می‌توانیم برای خدمت به مردم دنبال کنیم.

آیت الله مهدوی ضمن تأکید بر اتفاق نظر میان نمایندگان و مدیریت استان، بیان کرد: علاوه بر همراهی و همدلی نمایندگان، حضور آنان در حوزه انتخابیه و برقراری ارتباط با مردم بسیار کارگشا است همچنین تعامل با مدیریت استان نیز دنبال شود.

وی عنوان کرد: مشکل بزرگ تأمین آب استان منشاء بسیاری از مشکلات و چالش‌ها است. آیت الله مهدوی ادامه داد: بعضا فاصله فکری مسئولین سطح ملی با استان‌ها منجر به تصمیماتی می‌شود که تبعات آن برای مردم استان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: از این رو انتظار می‌رود زمینه حضور وزرا و تصمیم‌سازان سطح ملی به استان‌ها از جمله استان اصفهان توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دنبال گردد.
گفتنی است: در این نشست منتخبین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هریک به بیان دیدگاه ها، راه‌کارها و پیشنهادات خود به منظور گره گشایی از مشکلات مردم استان و ارتقا تعاملات پرداختند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #خبرگان #مجلس #اصفهان #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+