اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/15    کد خبر: 15727484   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

جانشین فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

سارق خودرو در شاهین‌شهر به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد

سارق خودرو در شاهین‌شهر به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد

  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: سارق خودرو در شاهین‌شهر به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی صدای جویا از اصفهان،  سرهنگ حجت فرهادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو شامل باطری و زاپاس از داخل پارکینگ های شرکت پالایش نفت در آزاد راه آزادگان شاهین شهر  دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با جمع آوری سرنخ های موجود عامل این سرقت‌ها را که یکی سارقان سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر او را دستگیر کردند .

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق بیان داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۴فقره سرقت خودرو های پراید و ۸ فقره سرقت اموال و قطعات خودروهای پارک شده در پارکینگ های مذکور  اعتراف و مشخص شد پس از سرقت خودرو ها باطری و قطعات با ارزش آنها را سرقت و خودروها را به صورت بلاصاحب در حومه شاهین شهر رها می کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت ماموران انتظامی کلانتری ۱۵گلدیس هنگام گشت زنی در سطح حوزه فرد سارقی را که در حال بریدن کابل‌های مخابراتی از روی دیواریکی از منازل بود مشاهده و در اقدامی سریع او را دستگیر کردند . 

وی افزود: متهم دستگیر شده که دارای اعتیاد به مواد مخدر بود، پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت مجرمانه خود برای درآوردن خرج اعتیادش اعتراف و در ادامه به ۱۲فقره سرقت کابل مخابراتی در محلات مختلف شاهین شهر اقرار کرد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #سارق #پلیس #اصفهان #ایران #جویا #شاهین‌شهر
ما را دنبال کنید:
+