اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/2    کد خبر: 15727461   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر خبرداد:

استقبال 6 هزار ورزشکار در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان شاهین‌شهر

استقبال 6 هزار ورزشکار در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان شاهین‌شهر

  شهردار شاهین‌شهر از مشارکت بیش از ۶ هزار ورزشکار در سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر با اشاره به نو ظهور بودن شاهین‌شهر و تنوع قومیتی در آن، اظهارکرد: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در سه مرحله از ۱۰ بهمن تا ۱۵ اسفند با هدف هویت بخشی، گسترش روحیه تعاملی و مشارکتی در شهروندان محلات شش‌گانه و کشف استعدادهای برتر ورزشی شاهین شهری در حال برگزاری است. 

وی با بیان این که این دوره از مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در دو بخش بانوان و آقایان با استقبال بیش از ۶ هزار ورزشکار در حال اجراست، افزود: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در ۴۷ سرفصل ورزشی به همت شهرداری شاهین شهر و همکاری اداره ورزش و جوانان، مساجد، بسیج ورزشکاران، ناحیه مقاومت شهرستان و هیات‌های ورزشی برگزار شده است.

ابریشمی راد شعار سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان را "جوانان شاهین شهر رو به قله" برشمرد و خاطرنشان‌ کرد: مسابقات این جشنواره در پنج بخش مسابقات تخصصی نظیر؛ کونگ فو، ووشو، تکواندو، بومی محلی مانند؛ دارت، طناب‌کشی، دال پلان، همگانی نظیر؛ طناب‌زنی، دوچرخه‌سواری، دوهمگانی و دوره‌ای مانند؛ فوتبال، هندبال، بسکتبال و ... در بازه سنی ۱۱ تا ۱۸ سال با پیوست فرهنگی تشویق جوانان به مشارکت در انتخابات پیش‌رو در حال برگزاریست. 

وی ادامه داد: در پایان مسابقات، نفرات برتر محلات اعلام و به ناحیه برتر حکم و کاپ قهرمانی اهدا می‌شود‌.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهر #اصفهان #دولت #جویا #شهرداری
ما را دنبال کنید:
+