اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/20    کد خبر: 15727376   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

معاون حوزه خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر؛

خروج ۱۵۰ تن نخاله ساختمانی از شهر شاهین‌شهر

خروج ۱۵۰ تن نخاله ساختمانی از شهر شاهین‌شهر

  معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر گفت: از آغاز به کار ستاد پاکیزگی واحد انضباط شهری بیش از ۱۵۰ تن نخاله و ضایعات ساختمانی در محل مناسبی به بیرون از شهر منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  رهام جباری با تأکید بر لزوم ساماندهی سیمای بصری شهر اظهار کرد: رهاسازی پسماندهای ساختمانی در نقاط مختلف شهر علاوه بر تضییع حقوق شهروندی بروز مشکلات زیست محیطی، تجمع حیوانات موذی و افزایش بار ترافیکی را در بر دارد.


وی با اشاره به راه اندازی ستاد پاکیزگی واحد انضباط شهری افزود: در همین راستا ستاد پاکیزگی شهر با هدف جمع آوری، حمل و بازیافت ضایعات ساختمانی، جلوگیری از تخلیه پسماندهای ساختمانی در معابر و محدوده شهر با رویکرد پیشگیرانه و سلبی راه اندازی گردید.

معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری اعضای این ستاد را شامل سازمان نظام مهندسی، پلیس راهور، واحد انضباط شهری خدمات شهری، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران نواحی و مناطق، سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری و شرکت‌های پیمانکار و اجرایی برشمرد و تصریح کرد: خودروهای حمل و نقل شرکت های پیمانکار به سیستم هوشمند GPS مجهز بوده و فرآیند کلی بارگیری نخاله از مبدأ و تخلیه آن در مقصد معین، پایش و رصد می‌شود که در صورت شناسایی تخلف، پیگیری‌های سلبی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد پاکیزگی شهر بر جمع آوری و تخلیه ضایعات ساختمانی با حساسیت در سطح شهر نظارت می‌نماید، گفت: در فرآیند اجرایی این ستاد، مالکان و پیمانکاران ملزم و متعهد بر تخلیه ضایعات ساختمانی در محل تعیین شده نخاله ها بوده و در تمام مراحل ساخت و ساز نظارت دقیق، رصد و پایش ستاد پاکیزگی بر روند انجام آن خواهد شد.

جباری انجام فرآیند ستاد پاکیزگی را در گرو بکارگیری بیش از ۵۰ خودرو هوشمند و مجهز به سیستم GPS دانست و گفت: از آغاز به کار ستاد پاکیزگی واحد انضباط شهری بیش از ۱۵۰ تن نخاله و ضایعات ساختمانی در محل مناسبی به بیرون از شهر منتقل شده است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #شاهین‌شهر #ضایعات #دولت #جویا #ساختمان
ما را دنبال کنید:
+