اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/2    کد خبر: 15727324   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

جانشین فرمانده فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

مواد فروشان محله گلدیس شاهین‌شهر به دام پلیس افتادند/سارقان اموال ساختمان های نیمه ساز در شاهین‌شهر دستگیر شدند

مواد فروشان محله گلدیس شاهین‌شهر به دام پلیس افتادند/سارقان اموال ساختمان های نیمه ساز در شاهین‌شهر دستگیر شدند

  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مواد فروشان سوار بر خودروی سواری پژوه پارس در محله گلدیس به دام پلیس افتادند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ حجت فرهادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و ابزار آلات از داخل ساختمان های نیمه ساز در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) و شهرک میلاد شاهین شهر بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۱شاهین شهر با جمع‌آوری سرنخ های موجود، سارق را که به وسیله یک دستگاه سواری پراید دست به اعمال مجرمانه خود میزد شناسایی و با فعال سازی واحد های گشتی هدفمند، این متهم را که در ساعات نیمه شب در حال سرقت اموال یک ساختمان در حال ساخت دستگیر کردند .
این مقام انتظامی با اشاره به  کشف تعداد زیادی اموال مسروقه در بازرسی از خودروی سارق و معرفی او به مرجع قضایی از مالکان ساختمان های نیمه ساز خواست از رها کردن ابزارآلات و اموال با ارزش دیگر داخل ساختمان های نیمه ساز فاقد نگهبان خود داری نمایند.
سرهنگ فرهادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت  شهروندان از سرنشینان یک خودروی سواری پژو پارس که در محدوده محله گلدیس شاهین شهر  اقدام به توزیع  و فروش مواد مخدر در  بین جوانان می‌کردند، توقیف خودروی مذکور و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ گلدیس با شناسایی دقیق محدوده فعالیت مجرمانه این سوداگران مرگ، طی یک عملیات ضربتی خودروی مذکور را متوقف و این دو نفر  را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی چندین گرم مواد افیونی که در پک های کوچک بسته بندی و آماده فروش بودند کشف شد.
وی با اشاره به عزم جدی پلیس شهرستان در برخورد با سوداگران مرگ از شهروندان شاهین‌شهری خواست: اخبار خود، در خصوص توزیع کنندگان مواد افیونی را با تماس ۱۱۰ و یا تماس با تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به شماره ۴۵۲۵۰۰۹۰ به پلیس اطلاع دهند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #افیونی #شاهین‌شهر #قاچاق #زندان
ما را دنبال کنید:
+