اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/26    کد خبر: 15727304   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر؛

مربیگری تیم ملی ووشو هندوستان توسط استاد شاهین شهری

مربیگری تیم ملی ووشو هندوستان توسط استاد شاهین شهری

  سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه گفت: تیم ملی ووشو هندوستان برای اولین‌بار در ایران در اردوی تمرینی به سر می‌برد که استاد مکوندی از شاهین‌شهر مربیگری این تیم را برعهده دارد.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: اولین اردوی پایگاه‌های تیم ملی هندبال نونهالان جمهوری اسلامی ایران در دو گروه ۶۰ نفره از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲ به میزبانی دولت‌آباد اصفهان برگزار گردید که محمد معین غلامی و آرشام دادخواه به‌عنوان بازیکن و بهرام غلامی به‌عنوان مربی و محمدمهدی قنبری به‌عنوان مدیر رسانه از شهر شاهین‌شهر در این اردو حضور داشتند.


وی افزود: مسابقات سرعت اتومبیل‌رانی قهرمانی کشور ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. در این مسابقات مهرداد صفری ورزشکار شاهین شهری در کلاس پراید اختصاصی موفق به کسب مقام اول مسابقات شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: تیم ملی ووشو هندوستان برای اولین‌بار در ایران در اردوی تمرینی به سر می‌برد که استاد نوید مکوندی قهرمان جهان و آسیا از شاهین‌شهر مربیگری این تیم را برعهده دارد.

وی خاطرنشان ساخت: کارگاه آموزشی «مهارت‌های پیش از ازدواج» با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر و مرکز مشاوره آسمان شاهین‌شهر با حضور 25 شرکت کننده،کارشناسان اداره ورزش و جوانان شهرستان و با تدریس دکتر محمد سید محمودیان (روانشناس وزوج درمانگر)در فرهنگسرای خانواده شاهین شهر برگزار شد.

شاه علی بیان داشت: مسابقات تنیس یادواره شهدای غواص به همت هیات تنیس و معاونت ورزش و تفریحات جزیره کیش روز جمعه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد که در این مسابقات دانیال مشتاقی ورزشکار شاهین شهری در جایگاه اول و امیرحسین اسکندری به مقام دومی دست‌یافت.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ورزش #جوانان #شاهین_شهر #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+