اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/4    کد خبر: 15727248   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 54  دقیقه

در 24 ساعت گذشته ؛

هفته بسیج، مسئله مهم فلسطین کانون توجه رسانه های ایران و جهان

هفته بسیج، مسئله مهم فلسطین کانون توجه رسانه های ایران و جهان

  هفته بسیج و تحولات فلسطین اشغالی و حملات رژیم غاصب اسرائیل کانون توجه رسانه های ایران و جهان روز گذشته بوده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، چکیده مهم‌ترین رویدادهای رسانه‌های ایران و جهان از جمله؛ ایرنا، ایسنا، فارس، تسنیم، مهر، شرق، کیهان، رویداد ۲۴، جماران، عرشه آنلاین، صدای جویا، تابناک، رجانیوز، شفقنا، میزان، آفتاب، تجارت نیوز، اعتماد، موج، ایکنا، رکنا، ایلنا، دولت بهار، ایبنا، اقتصاد آنلاین، صاحب نیوز، نورنیوز، بسیج، حوزه، برنا، اکو ایران، خبر فوری، افکار نیوز، مثلث آنلاین، ورزش سه، نامه نیوز، مشرق، ایمنا، تهران نیوز، قدس، رسالت، نماینده، خبرآنلاین، سلامتو سایر طی ۲۴ ساعت گذشته (شنبه 3  آذر ماه 1402-  24 نوامبر2023 میلادی و 9 جمادی الاول 1445 هجری قمری) به شرح زیر می باشد؛  


▪️ ۴۸ میلیارد دلار هزینه جنگ برای رژیم صهیونیستی

▪️ اسماعیل هنیه: رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرفتن شروط مقاومت شد

▪️ تبریک جنبش انصارالله یمن به ملت فلسطین برای استقامت در برابر متجاوزان

▪️ معاون رئیس مجلس نمایندگان لبنان، تاکید کرد: این کشور با حضور مقاومت قدرتمند است

▪️ انفجار و درگیری در شهر کابل

▪️ روسیه ۱۶ پهپاد اوکراینی را منهدم کرد

▪️ سرلشکر باقری: امروز بسیج مأمن و گره‌گشای مردم مظلوم فلسطین شده است

▪️ شکست راهبرد رژیم‌صهیونیستی برای تجزیه شمال غزه

▪️ فعالیت ۱۱۰ قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در بسیج

▪️ حکم قصاص قاتل شهید حمیدرضا الداغی اجرا شد

▪️ خطیب جمعه تهران: صهیونیست‌ها محل امنی زیر آسمان نخواهند داشت

▪️ ثبت اطلاعات ۷ میلیون خانوار در سامانه املاک و اسکان

▪️ وزیر صمت: فساد فولاد مبارکه در حال پیگیری است

▪️ فرآیند جذب و گزینش ۲۵ هزار پرستار در حال انجام است

▪️ انتقال ارز اصلی‌ترین مشکل تامین شیرخشک

▪️ بیش از ۲۰۰۰ بسیجی با حضور در مصلی نماز جمعه شاهین شهر در همایش سراسری اقتدار بسیجیان شهید روح الله عجمیان شرکت کردند.

▪️ در ادامه مسابقات بسکتبال نونهال شهرستانهای استان اصفهان به میزبانی کاشان تیم بسکتبال نونهالان شاهین شهر توانست با شکست تیم خوب شکرریز کاشان به فینال مسابقات راه یابد .

▪️ روز جمعه 3 آذرماه 1402 مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نونهالان استان به مناسبت روز دانش آموز و گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دانش آموز باحضور دوندگانی شاهین شهری درشهربهارستان برگزارشد.

▪️ امسال در رقابت پنج شهر از استان فارس، شاهین شهر اصفهان، سمنان، سبزوار و کرج ، در نهایت سمنان به‌دلیل اهتمام حداکثری مجموعه مدیریتی فعالان شهری و مردمی و ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خلاقانه به‌عنوان پایتخت کتاب ایران در دوره هشتم معرفی شد.

▪️ گشت رضویون از طرح های بسیج در محلات شاهین شهر گشت رضویون با هدف ایجاد وحفظ امنیت پایدار با مشارکت بسیجیان  در سطح محلات شاهین شهر  در همه ایام سال فعال است.

▪️ ورود 200 کامیون حامل کمک های بشردوستانه از مرز رفح در مصر به سمت باریکه غزه

▪️ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:  بااعلام حادثه گاز گزفتگی به مرکز اورژانس  یک واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد. این جوان  ۱۸ ساله علی رغم  احیای قلبی حین انتقال به بیمارستان شهید منتظری جان خود را از دست داد. این حادثه در نجف آباد - امیر آباد گزارش شد، علت وقوع آن استفاده از گاز پیک‌نیک برای گرمایش بوده است.

▪️ در همایشی یک روزه ۳۵۰ دستگاه انواع خودروهای قدیمی و آفرود خارجی و ساخت داخل و ده‌ها دستگاه موتورسیکلت سنگین در فضای باز بوستان سلامت شاهین شهر به نمایش عموم مردم درآمدند.

▪️ مدیرکل مدیریت بحران لرستان: جسد ۲ کوهنورد گرفتار شده در حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات سنبران شهرستان ازنا پیدا شد.

▪️ بر اساس داده‌ های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌ زیست (منطقه اصفهان) میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شنبه چهارم آذر با ۱۴۳ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌ های حساس است. همچنین شاخص هوای این کلان‌ شهر در ایستگاه پایش کردآباد با ۲۱۸ بنفش و بسیار ناسالم و در ایستگاه‌ های خیابان پروین با ۱۶۰، زینبیه ۱۷۶، فیض با ۱۶۵، احمد آباد با ۱۵۸، کاوه با ۱۵۴ AQI ناسالم برای عموم ثبت شد. شاخص کیفی هوا همچنین در ایستگاه‌های خرازی با ۱۴۸، ۲۵ آبان با ۱۳۸، دانشگاه صنعتی با ۱۴۰، پارک زمزم با ۱۳۱، انقلاب با ۱۲۲، فرشادی ۱۱۴ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌ های حساس است. امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۱۲۳ و سپاهان شهر با ۱۱۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌ های حساس اعلام شد.

▪️ سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان گفت: ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان به تازگی تمام شده است و بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات هم در صلاحیت فقهای شورای نگهبان است.

▪️ استقلال در هفته یازدهم در اصفهان مهمان ذوب آهن است. شاگردان ربیعی که در این فصل خوب عمل کرده‌اند، به دنبال کشیدن ترمز استقلال و جلوگیری از تثبیت صدرنشینی شاگردان نکونام هستند؛ هر چند استقلال در پنج تقابل قبلی با ذوب آهن به طور متوالی پیروز شده است.

▪️ عضو اتحادیه لاستیک:  کارخانه‌ها تولید را بر تایرهای پر مصرف معطوف کرده‌اند. شاهد روند کاهشی قیمت‌ها هستیم و قیمت‌ها به شدت به نرخ مصوب نزدیک شده است.

▪️ در عملیات مسلحانه «نوپو» در طبقه ۱۸ یک برج مشهور در چالوس مجرم سابقه‌دار و همدستانش دستگیر شدند. این مجرم فراری چندی پیش یکی از متهمان را از یکی از بیمارستان‌های تهران فراری داده بود. ۳ قبضه کلت کمری، مقادیر زیادی مهمات، مشروبات الکلی، موادمخدر، سلاح سرد و دو دستگاه خودرو از جمله کشفیات ماموران «نوپو» یگان ویژه در این عملیات دستگیری بوده است.

▪️ سازمان بهداشت جهانی با صدور بیانیه ای از دولت چین خواسته تا اطلاعات دقیقی در مورد افزایش بیماری های تنفسی و شیوع خوشه های ذات الریه در بین کودکان در شمال چین، به این سازمان ارایه کند.

▪️ عزت الله‌ ضرغامی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح اولین هتل ۵ ستاره اصفهان افزود:  اصفهان بی‌تردید عروس میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران است، لذا انتظار داریم با همراهی مسولان استان و نمایندگان مجلس کمک کنیم تا اصفهان را بهتر از گذشته به جهان معرفی کنیم.

▪️ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله پانزدهم طرح امنیت محله محور (ذوالفقار ۱۵) با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر،دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر و همچنین دستگیری سارقان خیابانی با هدف ارتقای امنیت محلات، پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر و اخذ دستورات لازم به مدت ۴ روز در محلات مسکن مهر، ردانی پور، خانه کارگر، گلدیس، مخابرات، عطار و حاجی آباد در شهر شاهین شهر و محلات جرم خیز در شهرهای گز و گرگاب به مرحله اجرا درآمد.  وی افزود: فروپاشی چندین پاتوق توزیع و مصرف موادافیونی و دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر همراه با بیش از یک کیلو گرم انواع مواد افیونی در سطح محلات، جمع آوری ۷۰ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد و دستگیری ۲۱ سارق مربوط به سرقت های اماکن خصوصی، اموال داخل خودرو و اموال معابر عمومی و تحویل آنها به مرجع قضایی از نتایج اجرای این طرح بود.

▪️ مسابقات چوگان بانوان به مناسبت هفته بسیج روز جمعه ۳آذر ماه در باشگاه آذرخش شاهین شهر، بین دو تیم شهرستان شاهین شهر و برخوار برگزار شد. در پایان و پس از یک بازی ۴ چوکه ای، تیم بانوان شهرستان شاهین شهر توانست با نتیجه ۷ بر ۵ برنده این رقابت شود.

▪️ فینال مسابقات بسکتبال نونهالان قهرمانی شهرستانهای استان اصفهان روز جمعه سوم آذرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهرستان کاشان برگزار شد

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #جهان #بسیج
ما را دنبال کنید:
+