اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/22    کد خبر: 15727219   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین شهر عنوان کرد؛

بیش از ۷۰ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر تأیید صلاحیت شدند

بیش از ۷۰ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر تأیید صلاحیت شدند

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: بیش از ۷۰ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار توسط هیأت اجرایی تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سیدمحمدرضا کاظمی طبا زواره رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مراسم بیست و یکمین سالروز تأسیس شوراهای حل اختلاف اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار تأیید صلاحیت شده اند.
وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۹ درصد از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه عدم تأیید صلاحيت شدند، افزود: نزدیک به ۱۱ درصد و از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یاد شده عدم احراز صلاحیت شده اند.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: این اعلام نتیجه بر اساس بررسی صلاحیت ۷۴ نفر از داوطلبان است که توسط ۱۱ نفر اعضاء هیأت‌  اجرایی شهرستان با رای مخفی با ورقه ، در زمان مقرر قانونی انجام  پذیرفته و نتایج به داوطلبان و مراجع ذیربط اعلام گردیده است.
وی بیان داشت: با عنایت به اینکه ملاک عمل هیأت اجرایی در بررسی صلاحیت ها، مرِّ قانون انتخابات مجلس بوده ، لازم است معدود افرادی که به هر عنوان اقدام به متهم نمودن هیأت اجرایی، تهدید به عدول از قانون و یا فضا سازی در اعلام تأیید یا رد صلاحیت برخی افراد، اهداف خاصی را دنبال می کنند، از ادامه چنین اقداماتی جدا اجتناب نمایند.
کاظمی طبا زواره در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت های تمامی عزیزانی که در سنگر شورای حل اختلاف خدمت می کنند، افزود: این نهاد را تفسیر و تبیین بارزی از عبارت توصیفی و پرمعنای کَثیرُ المَعونه، قَلیلُ المؤنه است.
وی گفت: شورای حل اختلاف، مجموعه ای پرکار، پر برکت و پر آثار است و در عین کم هزینه بودن، خدمات وافر و مؤثری به جامعه ارائه می دهد.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه تاکید کرد:
فرصت خدمت به مردم و حل و فصل امور آنان نعمتی الهی است که باید آن را قدر دانست و به اصل کار شورای حل اختلاف که همان " مصالحه بین مردم " است به عنوان عبادت نگریست تا شادی و رضایت تلاش در این عرصه را احساس نمود. 


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #سیاست #برخوار #شاهین‌شهر
ما را دنبال کنید:
+