اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/12    کد خبر: 15727190   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام جمعه موقت بدره عنوان کرد؛

تداوم جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین نشانه آخرین نفس های اسرائیل است

تداوم جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین نشانه آخرین نفس های اسرائیل است

  امام جمعه موقت بدره گفت: تداوم جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه و کشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع فلسطین، رژیم غاصب اسرائیل را در مسیر زوال و در حال کشیدن آخرین نفس‌ها قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی امام جمعه موقت بدره در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی  تداوم جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه و کشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع، رژیم صهیونیستی را در مسیر زوال و در حال کشیدن آخرین نفس‌ها دانسته و عملیات زمینی این رژیم را باتلاقی برای آن‌ها قلمداد کردند.
وی از موضع ریاست محترم جمهور و وزیر امورخارجه  در دفاع از مردم بیگناه غزه که یک قدم عقب نشینی نکرده و بدون‌ ترس به تهدید دشمن اسرائیلی پرداختند و ندای مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان رساندند تقدیر وتشکر کرد.
وی بیان کرد: مسؤول جنایات اخیر غزه، ملت فلسطین نیست که در مقام دفاع از خود برآمده است بلکه مسبب همه این آدم‎کشی‌ها، مستکبرانی هستند که جز جنایت و نسل‌کشی در کارنامه استعماری خود ندارند. 
وی با اشاره به شرایط مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین گفت: امروز مردم بی‌گناه فلسطین زیر سیطره رژیم غاصب و کود‌ک‌کش صهیونیستی بدترین شرایط را تحمل می‌کنند اما در مسیر دفاع از دین محکم ایستاده‌اند.
وی همچنین  افزود: براساس وعده الهی وبشارتهایی که رهبرمعظم انقلاب فرمودند ظلم و ستم نابود می‌شود، رژیم نسل‌کش صهیونیست نیز نفس‌های آخر خود را می‌کشد 
حجت الاسلام یوسفی درپایان با گرامیداشت سیزدهم آبانماه گفت : یوم الله 13 آبان حماسۀ بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی که در حافظۀ ملت انقلابی و بصیر ایران، روزی اثرگذار و فراموش‌نشدنی است و تلاقی سه رویداد مهم تاریخی (تبعید حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه»، حمله دژخیمان رژیم پهلوی به دانش‌آموزان مظلوم در سال ١٣۵٧ و همچنین خروش انقلابی دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آبان ماه ١٣۵٨) نقطه عطف بزرگی در تاریخ پرافتخار مبارزات به‌شمار می‌رود.
وی از همه اقشار جامعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان دعوت کرد تا با حضور شکوهمند و وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خود در مراسم یوم الله 13 آبان شرکت کنند.


مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #فلسطین #اسرائیل #غزه #مردم #حماس #مقاومت
ما را دنبال کنید:
+