اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/26    کد خبر: 15727009   در دسته بندی ورزشی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 14  دقیقه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه؛

سجاد مردانی با قهرمانی در مسابقات آزاد لبنان به هانگژو رفت

سجاد مردانی با قهرمانی در مسابقات آزاد لبنان به هانگژو رفت

  سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه گفت: سجاد مردانی تکواندوکار شاهین‌شهری در مسابقات بین‌المللی آزاد لبنان به مدال طلای وزن ۸۷+ دست‌یافت و جواز حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را به دست آورد.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: مسابقات ووشو قهرمانی استان اصفهان در دو بخش ساندا وتالو با حضور حدود ۴۰۰ نفر در همه رده‌های سنی طی دو روز ۱۶ و ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در محل خانه ووشو اصفهان برگزار شد.


وی افزود: ووشوکاران شاهین‌شهری توانستند، در بخش تالو ۱۳ مدال طلا و مدال نقره و 7 مدال برنز اما در بخش ساندا 4 مدال طلا و 4 مدال نقره و یک مدال برنز را کسب کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: دور دوم مسابقات هوپس دختران استان اصفهان در تاریخ 17 شهریورماه 1402 در اصفهان برگزار و بهار فضلی ورزشکار شاهین‌شهری موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات شد.

وی خاطرنشان ساخت: تیم کوهنوردی دانشکده پدافند هوائی شاهین‌شهر در مورخه ۱۷/ ۶/ ۱۴۰۲ موفق شد به قله 3813 متری کول جنو در منطقه اشترانکوه صعود نماید.

شاه علی بیان داشت: مسابقات شطرنج آزاد کشوری در تاریخ ۱۷ شهریورماه به میزبانی هیات شطرنج شهرضا با حضور ۲۱۸ ورزشکار از ۸ استان کشور (اصفهان، یزد، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس، مرکزی، تهران و) به روش سوئیسی برگزار گردید.

وی یادآور شد: در پایان این مسابقات آقای پرهام یزدانی از شاهین‌شهر موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شد و همچنین خانم دیانا شاهینی از شاهین‌شهر  مقام اول بدون ریتینگ این مسابقات را کسب کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: در مسابقات بین‌المللی کاراته کاپ نوید که در شهریورماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار گردید، در این مسابقات تیم کاراته شاهین‌شهر به مربیگری سرکار خانم فریده خسروی موفق به کسب مدال‌های زیر شدند:

الهه حاتمی: مدال نقره کاتا انفرادی بزرگسالان

سارا سلیمی منش:مدال طلا کومیته جوانان

دیانا محمد شریفی : مدال طلا کومیته نوجوانان

الهام رجائیان : مدال نقره کاتا جوانان

آرمینا عبداللهیان: مدال نقره کاتا نونهالان

نیوشا فولادی: مدال برنز کاتا نونهالان

مدال برنز کاتا تیمی بزرگسالان:  خانم‌ها الهه حاتمی، فرزانه محمدپور، فائزه مرادیان

وی عنوان کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان  استان کیوروگی پسران 16 شهریورماه به میزبانی شهرستان گلپایگان برگزار شد.

شاه علی گفت: در این مسابقات تیم شهرستان شاهین‌شهر و میمه با سه نفر شرکت‌کننده موفق شد توسط ابوالفضل عظیمی وبا مربیگری مهدی جعفرپور مقام دوم را کسب نماید.

وی اضافه کرد: اعضای تیم ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان کشورمان پس از افتخارآفرینی در رقابت‌های آسیایی بیروت لبنان، بامداد امروز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر تصریح کرد: در این رقابت‌ها حامد حق‌شناس از اصفهان با کسب مدال طلا و رومینا چمسورکی ورزشکار شایسته شاهین‌شهری دیگر نماینده استان اصفهان با کسب مدال نقره اصفهانی‌های درخشان در این رویداد بودند.

وی اذعان داشت: روز ۱۶ و ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲ مسابقات ووشو سبک چاچوان قهرمانی استان برگزار که تیم ووشو شهر گز به مربیگری علیرضا یزدانی موفق شد توسط آقایان:

میلاد عسگری زاده مقام اول ۶۰kg بزرگسالان

ابوالفضل قربانی مقام اول ۲۷kg نونهالان

علی فتاحی مقام اول ۶۰kg جوانان

هادی علیمرادی مقام اول ۷۵kg جوانان

سبحان قربانی مقام اول ۵۲kg نوجوانان

محمدحسین کاویانی مقام اول ۴۲kg نوجوانان

سبحان حق‌شناس مقام دوم ۲۷kg نونهالان

اسماعیل محمدی مقام سوم ۴۸kg جوانان

مسیح بادبره مقام سوم نونهالان

علیرضا شریفیان مقام سوم ۶۰kg نوجوانان را کسب نمایند.

سرپرست ورزش و جوانان شاهین‌شهر اظهار داشت: خانم مرضیه فیضی فوتبالیست ارزنده و ستاره فوتبال کشور و شهر تاریخی گزبرخوار که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی بانوان را دارد و در تیم‌های اروپایی نیز توپ زده است با عقد قراردادی به تیم بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

وی اضافه کرد: سجاد مردانی تکواندوکار شاهین‌شهری کاپیتان تیم ملی تکواندو مردان در مسابقات بین‌المللی آزاد لبنان به مدال طلای وزن ۸۷+ دست یافت و جواز حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را به‌دست آورد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ورزش #جوانان #شاهین_شهر #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 مهدی منصرف
سجاد مردانی به هانگژو اعزام نمیشه، این رئیس تربیت بدنی بی اطلاع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
+