اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/5    کد خبر: 15726718   در دسته بندی چند رسانه ای نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

همه جریانات سیاسی در انتخابات امسال مشارکت داشته باشند

همه جریانات سیاسی در انتخابات امسال مشارکت داشته باشند

  فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: از تمامی جریانات سیاسی انتظار داریم در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در اسفند ۱۴۰۲ نهایت تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدمحمدرضا کاظمی طبا در جمع خبرنگاران  با تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) و همچنین تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان بندی شده انتخابات از سوی وزارت کشور از ۱۶ مرداد ماه از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار در فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه ثبت نام به عمل خواهیم آورد.


وی افزود: افتادن این اتفاق در گرو تصویب و نهایی شدن قانون انتخابات کشور است.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه پیش ثبت نام به مدت یک هفته انجام می‌شود و فرایند بررسی و احراز صلاحیت هم از همان تاریخ ثبت‌نام اولیه آغاز می‌شود، تصریح کرد: بدون شک در قانون جدید انتخابات، نهادهای مرتبط با اجرا و نظارت فرصت بیشتری برای احراز صلاحیت خواهند داشت.

وی خاطرنشان ساخت: کسانی که فرصت پیش‌ثبت‌نام را از دست دهند، امکان ثبت‌نام اصلی را نخواهند داشت.

کاظمی طبا با تاکید بر بی طرفی در انتخابات ادامه داد: از تمامی جریانات سیاسی انتظار داریم در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی بیان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد و بدون شک به رشد و توسعه کشور کمک خواهد کرد.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم ایجاد شور انتخاباتی رسانه ها هستند، گفت: از اصحاب رسانه انتظار داریم در این زمینه بیشتر فعال شوند و با انتشار گزارش ها، یادداشت ها و اخبار انتخاباتی و گفت و گو با مردم با محوریت شاخص های یک کاندید فضای دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار را به شدت انتخاباتی کنند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #سیاست #انتخابات
ما را دنبال کنید:
+