اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/20    کد خبر: 15726666   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

عدالت‌خواهی با انتشار مطلبی؛

آیا شما را از زیان‌کارترین فرصت‌طلبان شاهین‌شهر باخبر کنیم؟!

آیا شما را از زیان‌کارترین فرصت‌طلبان شاهین‌شهر باخبر کنیم؟!

  مسئول جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با انتشار مطلبی برخی فرصت‌طلبان شهر شاهین‌شهر را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدامین یوسفی مسئول جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر و عضو مجمع مطالبه‌گران استان اصفهان با انتشار مطلبی تحت عنوان «آیا شما را از زیان‌کارترین فرصت‌طلبان شاهین‌شهر باخبر کنیم؟!» به شرح زیر آورده است؛


اسفندماه سال گذشته بود که مطلبی با عنوان  (تقاضای استعفا از حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه سابق شاهین‌شهر) را در کانال عدالت‌خواهی درج نمودیم و محترمانه از امام جمعه خواستیم تا به خاطر بیماری و عدم امکان مدیریت تمام‌وقت و شرایط حساس فرهنگی شاهین‌شهر جای خود را به امام‌جمعه‌ای تازه نفس و تمام‌وقت بدهد .

ولی در کمال ناباوری پس از این مطلب منطقی و محترمانه، سیل هجمه‌ها به جریان عدالت‌خواهی شروع شد و بیانیه و جوابیه‌ها بود که در مورد این مطلب سرازیر شد !

البته کاملاً طبیعی بود و ما حساب شده و بر اساس شرایط آن زمان مطلب دقیقی را منتشر کردیم تا باطن ذات منفعت‌طلبان و فرصت‌طلبانی که اطراف امام‌جمعه حلقه‌زده بودند را آشکار کنیم !

فرصت‌طلبانی که به‌خاطر اینکه مسئولان تکه نانی جلوی آنها بیندازند حاضر هستند برای هر مسئولی خوش‌رقصی کنند و حتی اگر امام‌جمعه‌ای فاقد سلامت باشد و یا سلامت وی در معرض خطر باشد!

بازهم این فرصت‌طلبان چون منافعشان با حضور آن مسئول تأمین می‌شود و در صورت عدم حضور آن مسئول منافعشان متزلزل خواهد شد و ازآنجاکه می‌دانند شایستگی و هنر خاصی ندارند، پس حاضر بودند سلامت امام‌جمعه را قربانی منافع شخصی خود نمایند و بیانیه‌ها صادر کنند و احساس تکلیف نمایند، فقط برای منفعت‌طلبی دنیای فرومایهٔ خودشان !!!

ولی گذشت زمان، باز هم حقانیت و عقلانیت جریان عدالت‌خواهی را اثبات کرد و نشان داد حرف و مطلب ما کاملاً صحیح و دقیق بوده و امام‌جمعه در هفته گذشته رسماً از اوضاع وخیم جسمی خود گفت و علت استعفا را ناتوانی جسمی عنوان کرد و لکه ننگی دیگر بر دامن کاسه لیسان و بادمجان دور قاب چین‌ها شد که برای منافع خود حتی حاضر بودند از روی امام‌جمعه هم عبور کنند و سلامت وی را قربانی مطامع دو روزه دنیایی خود کنند !!!

و بدتر از آن اینکه برخی مسئولان نیز این افراد دنیاپرست را دلسوز و جزء اعوان خود می‌دانند؛ اما متوجه نیستند اینها برای منافع خودشان اطراف شما خوش‌رقصی می‌کنند و با رفتن آن مسئول مجدداً فعالیت‌های آنها برای خوش‌رقصی در مقابل مسئول جدید کلید خورده است !!!

قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمالًا «کهف -۱۰۳» بگو: آيا شما را خبر دهم كه زیان‌کارترین مردم كيست؟ الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَ هُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعاً «کهف - ۱۰۴» آنان كه در زندگى دنيا تلاششان گم و نابود مى‌شود، درحالی‌که مى‌پندارند (همچنان) كار شايسته و نيك انجام مى‌دهند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #عدالت خواهی #مطالبه گری #شاهین شهر #یوسفی #مردم #ایران
ما را دنبال کنید:
+