اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/6    کد خبر: 15726614   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

معاون اقتصادی استاندار اصفهان؛

بازیابی و ارتقای تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات نساجی ضروری است

 بازیابی و ارتقای تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات نساجی ضروری است

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بازیابی، ارتقای تکنولوژی و به روزشدن ماشین آلات و تجهیزات در صنعت نساجی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، همزمان با آغاز نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان، سومین دوره میز توسعه صادرات صنعت نساجی کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر نساجی وزارت صمت، تشکل‌ها و رؤسای اتحادیه‌های نساجی از استان‌های مختلف و سایر اعضاء برگزار شد.
در این نشست  امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بر اهمیت رونق دوباره صنعت نساجی تأکید کرد و گفت: بازیابی، ارتقای تکنولوژی و به روزشدن ماشین آلات و تجهیزات در این صنعت ضروری است.
وی افزود: اگر صنعت نساجی تکنولوژی خود را با آخرین و به روزترین تکنولوژی دنیا متناسب سازی نکند دچار بحران‌‌های گذشته خواهد شد.
وی ادامه داد: نکته مهم در به روز کردن تکنولوژی، مشخص کردن «منابع تسهیلات» است. یکی از منابعی که می‌توان روی آن حساب باز کرد، تسهیلات صندوق ملی توسعه است که البته در این خصوص نیازمند حمایت همه جانبه وزارت صمت هستیم از طرفی مدیریت استان نیز برای تحقق این مهم ورود خواهد کرد.معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: در مدیریت استان مباحث نوسازی، بازسازی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت قرار داده‌ایم. 
دکتر نقش افزود: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از تسهیلات سفر ریاست محترم جمهوری به بانک‌های استان اعلام شده و از این میزان ۴۰ درصد نیز پرداخت شده است.
وی با تأکید بر اولویت سنجی عنوان کرد: با اولویت سنجی صحیح توسط دستگاه تخصصی می‌توان در تخصیص ارز بهترین و کارگشاترین اولویت را دنبال کرد.
دکتر نقش، در خصوص استقرار و جایگزینی صنایع سبز، کم آب‌بر و اشتغال‌زا در سطح استان، گفت: این موضوع در دستور کار کمیسیون زیربنایی استان است و بطور جدی پیگیر اجرای آن هستیم.


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #اصفهان #نساجی #ایران #نقش #صدای جویا #مردم
ما را دنبال کنید:
+