اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/3    کد خبر: 15726598   در دسته بندی حرف مردم نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

یادداشت؛

قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را

قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را

  فعال سیاسی و اجتماعی خطاب به حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی آورده است؛ قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمود معینی عضو اسبق شورای اسلامی شهر دولت‌آباد و معاون سابق اجرایی دفتر حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده کنونی دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از فعالین سیاسی و اجتماعی طی یادداشتی با انداختن تیکه و ضرب‌المثل معروفی با عنوان « آقای حاجی‌دلیگانی قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را» به نقد مصاحبه این نماینده اصولگرا با رسانه رویداد ۲۴ با تیتر «هیچ‌کس در دولت تصمیم درستی نمی‌گیرد/ به غیر از استیضاح‌ها راهی نداریم» آورده است؛ جناب آقای حاجی دلیگانی ممکن هست تکلیف ما را در سال ۱۴۰۲ که سال انتخاب مجدد شما برای بار چهارم در مجلس هست مشخص کنید که چه‌کار کنیم «قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را» نکند که خدایی نخواسته دچار بیماری فراموشی شده‌اید.


من خودم که از نزدیک در انتخابات سال ۱۴۰۰ شاهد حمایت تمام‌قد جنابعالی و مسئول دفترتان حاج عبدالله حق‌شناس و سایر اطرافیانتان از کاندیداتوری حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری بودید حالا چطور شده است که ورق برگشته و در سال «کاهش تورم- رشد تولید» که از هم اکنون در تلاش هستید مجدد به خانه ملت راه پیدا کنید منتقد عملکرد کابینه دولت حجت‌الاسلام رئیسی شده‌اید؟!

واقعیت ماجرا چند مدتی در حال فکر کردن، تحقیق‌کردن و پیگیری این مسئله به‌عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی پیگیر این مسئله هستم که چگونه در حوزه انتخابیه دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار شاهد تغییر در حوزه نمایندگی مجلس باشیم.

بعد از کلی مشورت به این نتیجه رسیدم تنها راحل ایجاد تغییر در حوزه انتخابیه یاد شده همان واژه مهم و اساسی مقام معظم رهبری «تبیین» است.

تبیین همان گونه که می‌دانید؛ یعنی روشنگری و جریانات خالص انقلابی، عدالت‌خواه و مطالبه‌گر درصورتی‌که به بیماری تزویر دچار نشده‌اند. باید در تمام شهرها و روستاهای دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار پای‌کار بیایند و با اتحاد و همدلی با تبیین موضوعات زمینه تغییر بزرگ پس از سه دوره تکیه‌زدن آقای حاجی‌دلیگانی به کرسی مجلس شورای اسلامی را فراهم سازند.

قبل از اینکه مطلب خویش را ادامه بدهم شاید برای مطالعه‌کنندگان این یادداشت چند سؤال پیش بیایید، البته با کمی مکث امیدوارم این سؤالاتی که در این جا مطرح می‌کنم نزدیک به آنچه باشد که در ذهن شما می‌گذرد؛

اولین پرسش ممکن هست این باشد ممکن هست آقای معینی به عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی و با توجه به تجاربی که در حوزه انتخابات داشته اید، جایگزین بهتر از آقای حاجی دلیگانی را به ما معرفی کنید؟!

دومین پرسش شاید این باشد مگر شخص یا اشخاصی می توانند با این همه قدرت انباشته ۳ دوره نمایندگی مجلس آقای حاجی دلیگانی خود را درگیر کند؟!

و یا اینکه ممکن هست این سوال پیش بی آیید شما که سالیان متولی در کنار آقای حاجی دلیگانی فعالیت کرده اید چطور امروز منتقد شده اید و به دنبال تغییر و تحول هستید؟!

لازم هست به اطلاع شما مخاطبین برسانم در مغز پاسخ گویی به این سئوالات و پرسش هایی مشابه به اینها جواب های زیاد و حتی کاملا منطقی نهفته است که به صورت خلاصه و چکیده لازم می دانم به آنها پاسخ دهم.

اولا باید گفت ما گزینه بهتر، بالاتر، باسواد تر، جوان تر، پیگیر تر، مردمی تر، انقلابی تر و مطالبه گر به نفع منافع مردم که دارای روحیه جهادی باشد را داریم که مطرح کردن نام او ممکن است باعث صدمه به وی شود کما اینکه قبلا این اتفاق افتاده است.

ثانیا ما به دنبال مناقشه با آقای حاجی دلیگانی و تیم به اصطلاح انقلابی او نبوده و نیستیم. حرف ما این هست که شما سه دوره زحمت نمایندگی مردم را به دوش کشیده اید حالا اگر واقعا طالب مجدد صندلی سبز مجلس نیستیدو حرف با عملتان یکی هست پس برای نظرات و پیشنهادات افکار عمومی ارزش و احترام قائل باشید و با کنار گذاشتن لابی گری های سیاسی در پشت پرده  فرصت خدمت به یک جوان انقلابی بدهید.

و اما پرسش آخر را باید با یک پرسش جدید پاسخ داد که چطور آقای حاجی دلیگانی حامی دیروز دولت حجت الاسلام رئیسی هم اکنون منتقد سیاست های مدیریتی او شده است برای ما هم نیز به همین شکل است.

لذا یاداشت ام را در پایان با این جمله به اتمام می رسانم؛ خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی ما رستگار..!

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز
ما را دنبال کنید:
+