اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/31    کد خبر: 15726596   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

توقیف محموله البسه خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شاهین شهر

 توقیف محموله البسه خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شاهین شهر

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک محموله البسه خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار  اجتماعی صدای جویا در اصفهان، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا با رصد هوشمندانه خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شاهین شهر- میمه، به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.


وی افزود ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از اتوبوس توقیفی موفق به کشف ۱۳ کیسه بزرگ ، حاوی ۱۱۰ دست لباس مجلسی زنانه خارجی و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ ثابت راسخ با تاکید بر نقش بسیار مخرب قاچاق کالا در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان با تمام توان در برابر این پدیده شوم ایستاده است، لذا از مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا #قاچاق
ما را دنبال کنید:
+