اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/31    کد خبر: 15726595   در دسته بندی چند رسانه ای نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

فرماندار شاهین شهر؛

کسی شائبه انتخاباتی داشته باشد سریعا عذر او را خواهیم خواست

کسی شائبه انتخاباتی داشته باشد سریعا عذر او را خواهیم خواست

  فرماندار شاهین شهر گفت: ما در انتخابات کاملاً بی طرفیم و هر کسی که در حوزه مدیریت ما به عنوان مجری انتخابات شائبه انتخاباتی داشته باشد، بدون شک سریعاً عذر او را خواهیم خواست.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان به نقل از مهر سید محمدرضا کاظمی طبا با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان از چنگال رژیم بعث عراق توسط رزمندگان اسلام اظهار داشت: جلسه جانمایی و بررسی طرح پیشنهادی ایجاد موزه دفاع مقدس شاهین‌شهر برگزار شد و تصمیمات لازم در خصوص جانمایی این موزه گرفته شد.


وی افزود: با توجه به اینکه خانواده شهدای اقوام مختلف ایرانی در شاهین شهر زندگی می‌کنند طراحی فضای مناسب با کاربری فرهنگی و اجتماعی در محل یادمان شهدای گمنام بوستان انقلاب نیز با همراهی دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با اشاره در پیش بودن ۱۵ خردادماه و رحلت بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و برنامه‌های این روز تصریح کرد: امسال تقریباً اولین سال بعد از ویروس کرونا است از این رو در حوزه بسیج کارگری و کارمندی و سایر نهادها اعزام ۱۸ دستگاه اتوبوس افراد به‌صورت داوطلبانه و خود شهرستان نیز ۱۲ دستگاه اتوبوس اعزام خواهیم داشت و حدود ۲۵ درصد این افراد زائر اولی هستند.

اعزام ۱۲۰۰ نفر از شاهین شهر به مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره)

وی خاطرنشان کرد: در مجموع نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ نفر از شهرستان شاهین‌شهر و میمه امسال به مراسم ارتحال حضرت امام و شرکت در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری اعزام خواهند شد.

کاظمی طبا با بیان اینکه شهرستان شاهین شهر به نوعی کریدور جنوب به شمال ایران هست، تصریح کرد: امسال در پلیس راه شاهین شهر به کاشان برای پذیرایی از زائران و شرکت کنندگان در مراسم رحلت امام خمینی (ره) از سایر شهرهای جنوبی کشور برپایی ایستگاه صلواتی خواهیم داشت.

وی به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ امسال نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابات امسال ما تابع دستورات و ابلاغیه‌های وزارت کشور هستیم و رویکرد دولت سیزدهم به عنوان مجری و برگزار کنند انتخابات یک رویکردی مشارکت حداکثری با حضور همه سلایق انتخاباتی بدون کوچک‌ترین دخالت در فرآیند یاد شده خواهد بود.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه به هیچ عنوان دخالت عوامل اجرایی در دفاع، له یا علیه کاندید انتخاباتی را بر نخواهیم تابید، بیان داشت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید به شدت از خود در خصوص جانبداری یا فعالیت علیه کاندید دیگر مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه همه کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان مورد تأیید صلاحیت قرار خواهند گرفت برای ما نیز قابل احترام هستند، تاکید کرد: ما در انتخابات کاملاً بی طرفیم و هر کسی که در حوزه مدیریت ما به عنوان مجری انتخابات شائبه انتخاباتی داشته باشد، بدون شک سریعاً عذر او را از ادامه فعالیت در حوزه انتخابیه ۲ شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار خواهیم خواست.

کاظمی طبا افزود: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد در موضوع مهم انتخابات لابی‌ها و چانه زنی‌های پشت پرده جریانات سیاسی بر تصمیم گیری‌های ما تأثیر بگذارد و بدون شک تمام تلاش خود را از هم اکنون به کار بسته‌ایم که یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

۱۴۷ هکتار از زمین‌های وزارت دفاع در شاهین شهر در اختیار وزارت راه قرار گرفت

وی در ادامه به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه پرداخت و افزود: طرح ۱۴۷ هکتار هم جوار مسکن مهر شاهین شهر که مالکیت آن در حوزه وزارت دفاع بود به وزارت راه و شهرسازی انتقال پیدا کرد و در حال طراحی برای احداث واحدهای جدید طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

فرماندار شاهین شهر و میمه و با بیان اینکه در حوزه اشتغال کماکان تاکید می‌کنم برای فردی که تخصص و توانایی کار را داشته باشد بیکاری نداریم. اما برای آن دسته افرادی که پشت میزنشینی را ترجیح می‌دهند چرا بیکاری داریم، تصریح کرد: در تلاش هستیم خروجی دانشگاه‌ها با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای و سایر نهادها از مدرک گرایی به سمت تخصص گرایی تغییر مسیر دهند. چرا که شاهین شهر امروز نیاز به ۲ هزار رسته شغل متخصص دارد.

وی همچنین در حوزه حمایت از رسانه‌ها گفت: دولت در این راستا نقش تسهیل گر و دستور دهنده همکاری بازی می‌کند و صاحبان رسانه باید به سمت همکاری بخش خصوصی حرکت کنند و امروز داریم مشاهده کنیم ادامه حیات رسانه‌های مکتوب به فضای مجازی گره خورده است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #سیاست #ایران #شاهین شهر #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+