اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/29    کد خبر: 15726592   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام جمعه شاهین شهر؛

مسئولان به وظایف خود در قبال قانون جوانانی جمعیت کشور عمل کنند

مسئولان به وظایف خود در قبال قانون جوانانی جمعیت کشور عمل کنند

  امام جمعه شاهین شهر گفت: مسئولان به وظایف خود در قبال قانون جوانانی جمعیت در کشور به درستی عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهین شهر با تاکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امام علی علیه السلام می فرمایند؛ بسیاری از این بی بصیرتی ها در حوزه بی تقوایی است.
وی با بیان اینکه جاهلیت بشر مدرن را دارد آزار و اذیت می کند، افزود: بسیاری از زندگی های مدرن امروز قربانی شهوت، مد، مدرک پرستی و غیره و غیره شده است. 
خطیب نماز جمعه های شاهین شهر با بیان اینکه عبادت خدا جایگزین ندارد، تصریح کرد: آن دسته افرادی که تربیت شده الهی و مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند هیچگاه دچار لغزش نمی شوند.
وی ادامه داد: در این هجمه سنگین رسانه ای و تبلیغاتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افراد بسیاری هستند که به درستی این جنگ ترکیبی را درک کرده اند و در مقابله با این هجمه ناجوانمردانه هستند.
حجت الاسلام هاشمی گفت: این نماز جمعه ها سرمایه گذاری برای روزهای تنهایی و غربت است و این نمازجمعه ها را غنیمت بشمارید چرا سنگری برای برملا کردن توطئه و دسیسه های دشمنان است.
وی با بیان اینکه رسانه های یزدی زمان به دنبال بی تفاوت کردن ملت ها هستند‌، خاطرنشان ساخت: نباید اجازه دهیم در این هجمه های گسترده فکر و اندیشه های ما توسط شبکه های معاند و بیگانه بکارگیری شود.
امام جمعه شاهین شهر به پیری جمعیت و کاهش زاد و ولد در کشور نیز اشاره کرد و افزود: هزینه های بهداشت و درمان و نگهداری از سالمندان به شدت بالا رفته است و مسئولان باید در این رابطه چاره اندیشی کنند.
وی متذکر شد: اگر در سیاه چاله جمعیتی گرفتار شویم ۱۵۰ سال زمان می برد که از این سیاه چاله خارج شویم. 
خطیب نماز جمعه های شاهین شهر گفت: مسئولان و حاکمان باید کار را برای اشتغال، ازدواج و فرزندآوری جوانان آسان کنند و دست از چند دسته کردن کشور بردارند چرا که به نفع ما نیست‌.
 وی بیان داشت: دولت مردان و بانک ها باید در ارائه تسهیلات فرزندآوری و ازدواج به جوانان نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند تا قانون جوانی جمعیت به درستی انجام شود.
امام جمعه شاهین شهر گفت: خانواده های ایرانی نیز در امر ازدواج و تسهیل در این راه نهایت همکاری را داشته باشند.
 وی با بیان محور سنجش انسان کرامت است، گفت: اگر جامعه می خواهد کریمانه داشته باشد با در محور اهل بیت علیهم السلام زندگی کنند.
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و فرا رسیدن روز دختر بیان داشت: دختر امروز جامعه اسلامی ما مادران فردا هستند و باید به خوبی تکریم شوند.
وی افزود: عمده سایت های مستهجن که دنیا را به سمت نابودی کشانده اند و در حال نابوده کردن چهره زن و دختر هستند اذعان یک شخصیت یهودی به نام رابرت مرداک است.
امام جمعه شاهین شهر گفت: این رابرت مرداک سرمایه دار یهودی و آمریکایی رویکرد اصلی او در قبال ایران ترویج فرهنگ فساد و شهوت و بی غیرتی در بین مردان نسبت به بنیان و کانون اصلی خانواده است.
وی تاکید کرد: شورای انقلاب فرهنگی و متولیان فرهنگی کشور با توجه به آمدن هوش مصنوعی باید تمام تلاش خود را برای تولید محتوای فاخر انجام دهند.
حجت الاسلام هاشمی به فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور و همچنین مکتب‌ شهید قاسم سلیمانی بعنوان درسنامه درمدارس و در دانشگاه ها الزامی شود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز
ما را دنبال کنید:
+