اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/2/21    کد خبر: 15726558   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

در همایش ملی قرض نیکو مطرح شد؛

پرداخت ۱۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان استان اصفهان

پرداخت ۱۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان استان اصفهان

  قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان در همایش ملی ترویج فرهنگ قرض الحسنه، از پرداخت ۱۲۷ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در سومین همایش ملی قرض نیکو، با اشاره به روند صعودی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت، اظهار داشت: این صندوق از سال ۹۶ تاکنون توانسته با تکیه بر اعتماد خیران به ۱۲۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان، تسهیلات قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان پرداخت کند.
نبی اله اله دادی با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت، ادامه داد: در سال گذشته ۱۹ هزار و ۳۵۷ فقره تسهیلات به ارزش ۲۵۹ میلیارد تومان برای رفع نیاز مددجویان در زمینه های درمان، کارگشایی، تامین مسکن، راه اندازی و پایداری اشتغال و فعالیت های فرهنگی پرداخت شده است.
 وی ترویج فرهنگ نیکوکاری را برای ریشه کن کردن فقر ضروری دانست و افزود: درحال حاضر ۲۷۰ هزار نیکوکار، با هدف رفع مشکلات نیازمندان در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کرده اند.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با تجلیل از خیران که در گره گشایی مشکلات مددجویان همراه این نهاد هستند، گفت: درحال حاضر بیش از ۱۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند که علاوه بر دریافت کلیه خدمات این نهاد، با ارائه طرح های مختلف از طریق صندوق امداد ولایت از جمله قرض ماندگار، هم افزایی با خیران، همیاری با مراکز نیکوکاری و ورود شرکت های تولیدی -صنعتی به عنوان مسئولیت های اجتماعی، برای توانمندسازی این قشر تلاش می شود.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از تعدادی از خیران سپرده گذار تجلیل شد.


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #صدقه #مردم #کمیته #جویا #اصفهان #فقر
ما را دنبال کنید:
+