اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/19    کد خبر: 15725676   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر؛

ناکامی سارق جاده‌ای با اقدام به موقع پلیس شاهین شهر

ناکامی سارق جاده‌ای با اقدام به موقع پلیس شاهین شهر

  با حضور و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه سارقی که قصد زورگیری و سرقت اموال رانندگان خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اصفهان به میمه را داشت قبل از ارتکاب جرم دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا در اصفهان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت محور های مواصلاتی شب گذشته مأموران گشت انتظامی شهرستان حین گشت زنی در محور مواصلاتی اصفهان به میمه به یک دستگاه خودروی زانتیا که کنار جاده متوقف شده بود مشکوک شدند.


وی افزود راننده خودرو به محض مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشت که در یک عمل سریع دستگیر و در بازرسی از خودروی او یک قبضه اسلحه دولول غیرمجاز با فشنگ های مربوطه، چند قبضه سلاح سرد و مقداری مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد متهم دستگیر شده که توجیهی برای حمل سلاح نداشت پس از انتقال به مقر انتظامی به قصد خود مبنی بر سرقت و زورگیری اموال رانندگان خودروهای عبوری اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه این متهم پلاک خودروی خود را دستکاری و مخدوش کرده بود گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این فرد سوابق متعدد کیفری در پرونده خود داشته و یکی از سارقان سابقه دار شهرستان میباشد.

سرهنگ ثابت راسخ با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلالگران امنیت عمومی از شهروندان خواست در هنگام تردد در جاده های بین شهری به افراد و خودروهایی که به بهانه ها و ترفندهای مختلف فریبکارانه قصد متوقف ساختن خودروی شما را دارند توجه نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محورهای مواصلاتی سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. کد خبر؛25676

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+