اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/6/3    کد خبر: 15724735   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

مردم و مسئولین؛

در دل‌های مردم با مسئولان استان اصفهان

در دل‌های مردم با مسئولان استان اصفهان

  پایگاه خبری صدای جویا در استان اصفهان، در راستای پیگیری و مطالبات به حق مردم و رساندن آنها به گوش مسئولان و خدمت گذاران خود اقدام به راه‌اندازی صفحه «مردم و مسئولین» کرده است.

پایگاه خبری صدای جویا در استان اصفهان، در راستای پیگیری و مطالبات به حق مردم و رساندن آنها به گوش مسئولان و خدمت گذاران خود اقدام به راه‌اندازی صفحه «مردم و مسئولین» کرده است، در همین راستا مخاطبین این رسانه می‌توانند به‌صورت شبانه‌روز مطالب، تصاویر، کلیپ‌های کوتاه خود را با رعایت موازین شرع و اخلاق اسلامی از طریق شماره واتساپ 09197955515 یا به نشانی sedayejoya@gmail.com  برای ما ارسال نمایید.


لازم به ذکر هست این رسانه در راستای قانون مطبوعات و تأکیدات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار اخبار فاقد مستند و ادله کافی را ندارد.   

*دست گل شما درد نکند بی‌صبرانه منتظر گزارش شما در مورد قیمت نان هستیم. واقعاً نانواها با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند. خودتان ببینید قیمت نان قیمت سال گذشته و هر واحد حداقل نسبت به سال گذشته مایه خمیر ۲ کیسه مصرف یک ماه ۵۰۰ هزار تومان بیمه فقط دو کارگر ماهی یک میلیون به‌علاوه مالیات کارگر و نمک و حامل‌های انرژی من خودم ماهی ۸ متر آب مصرف می‌کنم که متری ۱۵ هزار تومان برای نانوا حساب می‌کنند و کارگر هم که دیگه نورعلی  نو، راستی هر کیسه ۳۱۰۰ کرایه اضافه شده یک میلیون پس حداقل نانوا با ماهی پنج میلیون ضرر نان می‌پزد تازه متهم هم می‌شود. اگر خیر دنیا و آخرت را می‌خواهید دلسوزانه یک گزارش تهیه کنید و حرف ما را به گوش مسئولان برسانید. متشکرم «یزدانی»

*خانمی هستم میان‌سال نزدیک به شش سال هست در اداره صمت شهرستان شاهین‌شهر و میمه از صبح تا ظهر کارهای خدماتی این مجموعه را انجام می‌دهم و ماهی دو میلیون تومان به من حقوق می‌دهند و بیمه هم نیستم، لطفاً از آقای حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس، آقای کاظمی طباء فرماندار و یا سایر مسئولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و استان اصفهان سؤال بپرسید با این وضعیت گرانی و تورم با سه سر عائله و از همه مهم‌تر فاقد سرپرست و حمایت از کمیته امداد امام خمینی (ره) چگونه می‌شود زندگی کرد؟!

*سلام مستند که مشخص هست. آقای ابریشمی راد شهردار شاهین‌شهر با آقای به نام خرم دشتی محل کار تالار شیخ بهایی به‌عنوان رئیس روابط بین‌الملل که از کاشان آمده قرارداد مشاوره بسته با این بنده خدا.

یک کارمند شهرداری کاشان را هم آورده به نام بذرافشان که ایشان هم مثل آقای دکتر ابریشمی راد شهردار در شاهین‌شهر ساکن نیستند. ولی از شهرداری تأمین میشه دیگه از این مستندتر چی می خوای شب عید  ۴۰ تا درخت کاج از کاشان خریداری شد و در بلوار بهشت معصومه کاشته شد و بعد یک‌شبه هم بریده شد رفت وکسی هم پیگیری نکرد سؤال کنید. پول کاج های برید شده چقدر بود به ما که نمیگن ولی به شما که خبرنگار هستید میگن  این‌جور که شنیدم توی شهردار هر کاج چهار میلیون خدا را خوش می آد بعد اضافه‌کار کارمند و کارگر در بدر را کم می کنه یا هزینه‌های رفاهی را نمیده  خودش ماهی ده بار میره تهران کاشان سر به خانواده میزنه بعد سرویس کارگر و کار من را قطع می کنه شهرداری یک باب منزل با کلیه امکانات در اختیار شهردار گذاشته دلش به حال کارمند و کارگر زیردست نداره تا حرف بزنی اخراج میکنن...! *در پایان تاکید می شود، در راستای قانون مطبوعات حق انتشار پاسخگویی مسئولان به سوالات مردم در راستای احترام به مردم و شفافیت محفوظ می باشد.

کد خبر؛24735

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+