اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/4/22    کد خبر: 15724460   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر؛

واقعه بزرگ غدیر باید در جامعه نهادینه شود/سادات حلقه اتحاد امت اسلامی هستند

واقعه بزرگ غدیر باید در جامعه نهادینه شود/سادات حلقه اتحاد امت اسلامی هستند

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه سادات حلقه اتحاد امت اسلامی هستند، گفت: حادثه بزرگ غدیر خم باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء در آیین تکریم سادات شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با حضور جمعی از مسئولین از جمله شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و اقشار مردم در تالار شیخ بهایی شاهین روز سه‌شنبه ۲۱ تیر برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت به واقعه مهم و تاریخی غدیر پرداختند و اظهار کرد: حادثه بزرگ غدیر خم باید در جامعه نهادینه شود.


وی افزود: این واقعه بزرگ برکات زیادی داشته که عده‌ای از دشمنان منفعت‌طلب به دنبال تحریف آن هستند تا نسل‌های جدید به‌ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه از آن بی‌اطلاع و بی‌خبر باشند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در قسمتی دیگر از سخنان خود به جایگاه سادات در جامعه اشاره و افزود: نگاه همة ما به سادات به‌عنوان حلقه اتحاد امت اسلامی است و  اقشار مختلف جامعه به تکریم سادات متعهد هستند.

وی تصریح کرد: این موضوع نقش سادات در جامعه را پر رنگتر و باعث ایجاد مسئولیت‌ها و وظایفی برای آنان در قبال آحاد جامعه از جمله بسط و گسترش ارزش‌های دینی و فرهنگی و تلاش در جهت اتحاد و همدلی در جامعه و تبیین فرهنگ خدمت به خلق می‌گردد که لازم است برای احیای این ارزش‌ها بیش‌ازپیش تلاش گردد.

کد خبر؛ 24460

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+