اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/7/26    کد خبر: 15722412   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

آمار قربانیان کرونا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه از مرز یک‌صد تن گذشت

آمار قربانیان کرونا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه از مرز یک‌صد تن گذشت

  آمار قربانیان کرونا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه از مرز یک‌صد تن گذشت

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علی پارسا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی دل نوشته‌ای ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) و همچنین تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول آورده است؛ آری تاکنون یک‌صد خانواده در شاهین‌شهر و میمه داغدار عزیزان خود شده‌اند. صد عزیزی که شاید اگر کرونا نبود سالیان سال در بین خانواده و عزیزانشان زندگی می‌کردند. مردم عزیز شهرستان هر روز رکورد تازه از آمار فوت در کشور می‌شنویم. تعداد فوتی‌ها به سیصد تن در روز نزدیک شده است.


آیا هنوز کافی نیست که به خود بی آییم. آیا وقت آن نرسیده است که همه با هم برای نابودی این ویروس منحوس تلاش کنیم. تا چه زمانی جان‌عزیزانمان در چنگال این ویروس اسیر باشد. بیش از نیم میلیون نفر از هم‌وطنانمان تاکنون به این ویروس مبتلا شده‌اند، آیا کافی نیست. بیش از 30 هزار نفر از عزیزان هم‌وطن خود را از دست داده‌ایم، آیا کافی نیست تا به خود بیاییم و برای نجات خود و خانواده خود و جامعه از این ویروس مرگبار هم‌قسم و هم‌پیمان شویم.

بنده اکنون ١٠ روز است که با علائم این ویروس یعنی تب‌های شدید، سردرد وحشتناک، ضعف مفرط، بدن‌درد و بالاخره کم‌آوردن نفس حتی برای نمازخواندن زندگی می‌کنم و خوب می‌فهمم مبتلا شدن به کرونا چیست و چه زجری می‌کشند آنان که در بیمارستان‌های مملو از بیمار بستری‌اند.

آری همشهری عزیز و هم‌وطن گرامی برای نابودی این ویروس منحوس یک‌راه بیشتر نیست و آن‌هم قطع کردن زنجیره انتقال ویروس. باید همگی عهد و پیمان ببندیم تا با ماندن در خانه و عدم حضور در تجمعات و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم.

بدانید و آگاه باشید اگر یک ماه همگی به سر این عهد و پیمان باقی بمانیم دیگر هیچ اثر و آثاری از این ویروس باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+