اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1398/5/7    کد خبر: 15720143   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان شاهین‌شهری در دهه ولایت به بهره‌برداری می‌رسد

اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان شاهین‌شهری در دهه ولایت به بهره‌برداری می‌رسد

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر امروز سعید اکرم خانی در گفت‌وگو یا خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تکریم و خدمت به جانبازان و معلولان عزیز برای نخستین بار اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان راه‌اندازی می‌گردد.


وی در ادامه افزود: این اتوبوس در خط شاهین‌شهر به اصفهان و بالعکس فعالیت دارد و مبلغ اختصاص‌یافته به آن بالغ‌بر شش میلیارد ریال است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر خاطرنشان ساخت: اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان عزیز در دهه ولایت به بهره‌برداری خواهد رسید.

*شستشوی درختان سطح شاهین‌شهر در راستای شادابی و مبارزه با انواع آفات

همچنین در ادامه علی عرب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین‌شهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: استمرار بی‌سابقه هوای گرم در تابستان امسال شرایط را برای رشد بعضی از آفات گرما دوست گیاهی ازجمله کنه نباتی و دیگر آفات مکنده فراهم کرده و از سوی دیگر طراوت و شادابی گیاهان فضای سبز را تحت تأثیر قرار داده است.

وی در ادامه افزود: این موضوع مهم در دستور کار کارشناسان سازمان قرار گرفته و با تمهیدات صورت گرفته و در حال حاضر شستشوی درختان سطح شهر هر شب با ۶ دستگاه توربولاینر مجهز به لانس انجام می‌گردد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین‌شهر با اشاره به اینکه شستشوی درختان با استفاده از صابون پالیزین انجام می‌شود، گفت: با توجه به بحران کم‌آبی و هوای گرم و خشک، شستشوی درختان علاوه بر حفظ رطوبت درخت، آلاینده‌های زیست‌محیطی را از روی برگ‌ها حذف که این مهم از بروز بیماری‌های فیزیولوژیکی نیز جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+