اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/13    کد خبر: 15712860   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

تلاش اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شاهین‌شهر جهت انتخاب شهردار بومی

تلاش اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شاهین‌شهر جهت انتخاب شهردار بومی

  فتحی یادآور شد: در تلاشیم تا جایی که بتوانیم از نیروها و مدیران بومی برای مدیریت شهرداری شاهین‌شهر استفاده کنیم و چنانچه مدیران توانمندی که در شهر نیستند تلاش خواهیم کرد که در خود شهر سکونت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا، علی فتحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ بدون شک هر کدام از منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر برای پیشرفت و آبادانی شهر دارای اهداف و برنامه‌های خاصی هستند.


وی افزود:‌ توجه ویژه به اصول حقوق شهروندی، مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری و تکیه ‌بر خرد جمعی و دانش‌محوری، انتخاب شهردار توانمند و متخصص بومی، شفاف‌سازی مزایده‌ها و مناقصه‌ها در سطح شهر، پیگیری و اصطلاح طرح جامع شهری و طرح تفصیلی شهر، پیگیری و تسریع طرح اجرای قطار شهری، تسهیل صدور پروانه و حذف کمیسیون‌های غیر ضروری شهرداری، توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شاهین‌شهر، حمایت در جهت بیمه و اشتغال‌زایی قهرمانان ملی و کشوری، حمایت از تیم‌های ورزشی، حمایت از مشاغل دانش‌بنیان، حمایت از کانون‌های بازنشستگان، حمایت از سرمای گذاری بومی در طرح‌های مشارکتی، تقویت باورهای دینی، ایجاد زیرساخت‌های یک شهر الکترونیک، ایجاد و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و... از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار اعضاء جدید شورای شهر شاهین‌شهر قرار دارد.

منتخب مردم شاهین‌شهر در پنجمین دوره شورای اسلامی ادامه داد: یکی از اهداف مهم اعضای پنجمین دوره شورای شهر شاهین‌شهر توزیع عادلانه امکانات شهری در تمام منطق و محله‌های شهر خواهد بود.

فتحی اضافه کرد: نبود یا به‌ نوعی توزیع نشدن عادلانه امکانات در حاشیه‌های شهر باعث کم شدن اعتماد سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری کردن در شهر شده است به همین خاطر باید نگاه ویژه‌ای در زمینه توزیع عادلانه امکانات داشته باشیم. وی با بیان اینکه ناعادلانه توزیع شدن امکانات باعث ایجاد اختلافات طبقاتی و فرهنگی نیز خواهد شد، تصریح کرد:  یکی دیگر  از تلاش‌های ما در شورای شهر جلوگیری از خرج‌ها و مصارف اضافی خواهد بود.

منتخب مردم شاهین‌شهر در پنجمین دوره شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای که کارآمدی لازم را در فعالیت‌های شهری نداشته باشند بدون شک این پروسه را اصلاح و نیروهای کارآمد را جایگزین آن‌ها خواهیم کرد، گفت: اعضاء جدید به‌گونه‌ای تلاش خواهند کرد که سرمایه گذاران را به سمت‌وسوی شهرک‌ها و محله‌هایی که از لحاظ درآمد و امکانات ضعیف هستند سوق دهند.

فتحی یادآور شد: در تلاشیم تا جایی که بتوانیم از نیروها و مدیران بومی برای مدیریت شهرداری شاهین‌شهر استفاده کنیم و چنانچه مدیران توانمندی که در شهر نیستند تلاش خواهیم کرد که در خود شهر سکونت داشته باشند.

وی اظهار کرد: انتخاب شهردار شاهین‌شهر کاملا به‌صورت آگاهانه صورت خواهد گرفت و هم‌اکنون در حال رایزنی با افراد توانمند، متعهد، متخصص، مردمی و باتقوا  و همچنین دارای سابقه مدیریتی قابل‌قبول جهت سپردن سکان مدیریت شهر به یکی از آن‌ها هستیم.

منتخب مردم شاهین‌شهر در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف شورای شهر نظارت بر عملکرد شهردار و تیم مدیریتی او خواهد بود، یادآور شد:  خوب گوش کردن خیلی سخت‌تر از عمل کردن است. به همین علت مدیری باید سکان مدیریت شهر شاهین‌شهر را به دست بگیرد که خوب به مشکلات مردم گوش دهد و بعد به تک‌تک آن‌ها جامعه عمل بپوشاند.

فتحی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های پنجمین دوره شورای شهر شاهین‌شهر را عمل به فرمایشات مهم و گوهربار مقام معظم رهبری به‌خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی خواهد بود، تصریح کرد: مسکن یکی از مهم‌ترین موضوعات خانواده‌ها است و این مساله بر روی اقتصاد خانوارهای شاهین‌شهری تأثیرگذار است. با اجرای طرح‌های فعال‌سازی ساختمان اشتغال زیادی چه به‌صورت مستقیم و چه غیرمستقیم به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+