اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/3/4    کد خبر: 15727560   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام‌جمعه بدره:

انقلاب اسلامی ایران متکی به اشخاص نیست/شهید رئیسی نمونه واقعی یک کارگزار حکومت الهی و اسلامی بود

انقلاب اسلامی ایران متکی به اشخاص نیست/شهید رئیسی نمونه واقعی یک کارگزار حکومت الهی و اسلامی بود

  امام‌جمعه شهرستان بدره با ابراز امیدواری از اینکه در انتخابات ۸ تیرماه امسال شخصی مثل ایشان جهادی و پاک انتخاب شود، گفت: شهید رئیسی نمونه واقعی یک کارگزار حکومت الهی و اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بدره با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: آنچه که به درد انسان می‌خورد عمل صالح است و شهید رئیسی شبانه‌روز برای این فرمایش امیرمؤمنان تلاش کرد و مزد تلاش‌های خالصانه خود را نیز گرفت.

وی افزود: خادم ملت، سیدالشهدا خدمت، شهید جمهور و خادم‌الرضا به آرزوی واقعی خود با شهادت در راه خدمت به مردم دست یافت و روز گذشته آخرین سفر استانی رئیس‌جمهور شهید به آستان ولی نعمت ایران امام رضا علیه‌السلام انجام شد و برای همیشه در کنار امام هشتم آرام گرفت.

خطیب نمازجمعه‌های بدره گفت: دیشب اولین شبی بود که بعد از سال‌ها مجاهدت و شب نخوابی تا صبح راحت در حرم امام رضا استراحت کرد. با لقب سید محرومان انتخاب شد با لقب سید دل‌ها کار کرد و در نهایت با لقب سیدالشهدای جهاد خدمت عروج کرد.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران یکپارچه عزادار این خدمتگزار خود و سایر همراهانش است. تصریح کرد: شهید رئیسی به دنبال به‌دست‌آوردن رضایت خداوند بود و آن را در گرو رضایت مردم می‌دیدند.

حجت‌الاسلام دانیاری بیان داشت: چون برای رضایت مردم کار می‌کرد مردم یکپارچه آمدند و شاهد بزرگ‌ترین تشییع بزرگ‌مرد جهان اسلام بعد از رحلت امام (ره) و حاج‌قاسم سلیمانی بودیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید رئیسی بیان داشت: برخی از ویژگی‌های برجسته این شهید خدمت می‌توان به داشتن روحیه خدمت به مردم، ولایت‌مداری، اخلاص، داری روحیه خستگی‌ناپذیری، اخلاق‌مدار، عالم باتقوا و خادم‌الرضا اهل روضه و بکا بر امام حسین (ع) اشاره کرد.

امام‌جمعه بدره با ابراز امیدواری از اینکه در انتخابات ۸ تیرماه امسال شخصی مثل ایشان جهادی و پاک انتخاب شود، گفت: شهید رئیسی نمونه واقعی یک کارگزار حکومت الهی و اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی عیار مدیر انقلابی را بالا برد و همچنین سطح توقعات مردم را از یک مسئول افزایش داد، گفت: آنچه در کتاب‌ها خوانده بودند در شهید خدمت دیدند چه بی‌انصافی‌هایی کردند درباره او چه تهمت‌ها، دروغ‌هایی درباره او گفتند؛ اما امروز شاهد هستیم همه این اتفاقات تبدیل به چه چیزی شد.

حجت‌الاسلام دانیاری خاطرنشان ساخت: شهید رئیسی در مقابل افرادی که برای جذب آرا مردم او را ناجوانمردانه تخریب و تمسخر کردند دو جمله فرمود: اتقوالله اگر با توهین و تخریب من مشکلات کشور و مردم حل می‌شود اشکال ندارد.

وی یادآور شد: دو گروه باید از شهید رئیسی عذرخواهی و طلب بخشش کنند کسانی که از لحاظ تفکر سیاسی با ایشان هم‌سو نبودند، در واقع رقبای انتخاباتی که چه تهمت‌ها، توهین‌ها، و دروغ‌هایی با ایشان نسبت دادند و گروه دوم: مسئولان کم‌کاری که در گفتار با ایشان هم‌سئو ولی در عمل هیچ سنخیتی با ایشان نداشتند مسئولانی که در دولت مردمی هستند؛ اما کارنامه عملی خوبی ندارند و در پشت تلاش‌های شبانه‌روزی شهید رئیسی سنگر گرفتند اینها بیشترین ضربه را به شهید رئیسی زدند.

امام‌جمعه بدره اظهار داشت: آینده ملت ایران اسلامی چون بر دو اصل بنا شده است که عبارت‌اند از اصل اول: اسلامیت - ولایت‌فقیه و اصل دوم: جمهوریت و تا زمانی که این دو اصل با هم باشند این نظام مقدس هیچگاه آسیب نخواهد دید. انقلاب اسلامی ایران متکی به اشخاص نیست، چون پایه دارد اساس دارد و این روزها در تشییع پیکر شهدای خدمت هر دو اصل بهترین نقش‌آفرینی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه به دو کار افتخار می‌کنم و به آن چشم امید دارم خوشحالم که به یک شهید رای دادم و دوم اینکه افتخار می‌کنم که برای موفقیت شهید رئیسی در انتخابات تلاش کردم و یک‌لحظه از این کار پشیمان نشدم و به این انتخاب روز قیامت چشم امید دارم، گفت: در پایان از همه مردم ولایت‌مدار شهرستان بدره به‌ویژه شما نمازگزاران عزیز که در مراسم بزرگداشت سید از شهدای جهاد خدمت و مراسم اجتماع بزرگ عزاداران شهدای خدمت شرکت فرمودید و ابراز همدردی کردید صمیمانه قدردانی می‌کنم.


مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #دولت #مردم #رئیسی #شهادت #خدمت #بدره #ایلام #جویا
ما را دنبال کنید:
+