اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/7    کد خبر: 15726621   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

زورگیر شاهین شهری به دام ماموران پلیس افتاد

زورگیر شاهین شهری به دام ماموران پلیس افتاد

  فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: عامل زورگیری از شهروندان شاهین شهری دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه بری صدای جویا اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری در یکی از محلات حاشیه ای شاهین شهر، که طی آن فردی با تهدید سلاح سرد، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد راننده یک خودروی مسافربر شخصی کرده و از محل متواری شده بود، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 
 
وی افزود: در این رابطه ماموران کلانتری ۱۵ شاهین شهر با بررسی اظهارات شاکی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، در کمتر از ۴۸ ساعت سارق را که یکی از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف اموال مسروقه و معرفی متهم به مرجع قضایی از رانندگان مسافر بر خواست: در ساعات خلوت از سوار کردن افراد مشکوک به مقصد نقاط پرت و حاشیه ای شهر ها خودداری کنند.
 
وی همچنین افزود :در بازرسی از منزل یکی از این متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه شامل موتور کولر، ابزارآلات صنعتی و بنایی، سنگ فرز،ظروف آلومینیومی،میلگرد و آهن آلات ساختمانی و...کشف شد.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه خرید اموال مسروقه توسط مالخران ،سارقان را برای تداوم اعمال مجرمانه خود ترغیب می‌کند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه این افراد سود جو موضوع را از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا
ما را دنبال کنید:
+