اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/7    کد خبر: 15726618   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر؛

بیشترین مراجعات مردمی به شورای شهر معیشتی، مسکن و اشتغال است

بیشترین مراجعات مردمی به شورای شهر معیشتی، مسکن و اشتغال است

  رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: بیشترین دغدغه مردم در مراجعاتی که به شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر دارند اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بهرام عمویی روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت اظهار کرد: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به‌شدت سخت و طاقت فرسا شده است و دولت سیزدهم و همچنین نمایندگان مجلس باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.


وی افزود: بیشترین دغدغه مردم در مراجعاتی که به  شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر دارند در حوزه‌های معیشتی قادر نبودن به تأمین مایحتاج اولیه زندگی، مسکن، اشتغال، ازدواج و قادر نبودن به تأمین جهیزیه برای زندگی مشترک می‌باشد.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: در حوزه تورم افسار گسیخته‌ای که هم اکنون در سطح بازار شاهد آن هستیم یک نوع گرانی وجود دارد که به حوزه عدم نظارت و رسیدگی بر می‌گردد به همین خاطر پیشنهاد می‌کنم همانند زمان هشت سال جنگ تحمیلی یک ستاد به‌صورت شبانه‌روزی به بازرسی و نظارت بازار بپردازد.

وی با انتقاد شدید از افزایش فقر در جامعه و بی تفاوتی دولتمردان، پایان تصریح کرد: کاملاً مسائل مشکلات اقتصادی مردم را درک و تا جایی که در توان داریم  آنها را به گوش دولت مردان می‌رسانیم هر چند که خود مسئولان بهتر از ما بر مسائل و مشکلات مردم در حوزه تورم و گرانی واقف هستند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اقتصاد #معیشت #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+