اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/28    کد خبر: 15727554   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

جریان عدالت‌خواهی عنوان کرد:

حاجی‌دلیگانی پدیده‌ای کم‌نظیر در میان نمایندگان تمام ادوار مجلس

حاجی‌دلیگانی پدیده‌ای کم‌نظیر در میان نمایندگان تمام ادوار مجلس

  جریان عدالت‌خواهی با انتشار کلیپی گفت: حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، پدیده‌ای کم‌نظیر در میان نمایندگان تمام ادوار مجلس است.

به گزارش گروه سیاسی صدای جویا از اصفهان، جریان عدالت‌خواهی شاهین‌شهر با انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان «حاجی‌دلیگانی پدیده‌ای کم‌نظیر در میان نمایندگان تمام ادوار مجلس» به شرح زیر آورده است:
در انتخابات مجلس دوازدهمی که پشت سر گذاشتیم شاهد رقابت تنگاتنگ دو جریان در کشور بودیم! جریان اصول‌گرایی به سرکردگی قالیباف و حداد عادل بنام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و از طرفی جبهه صبح ایران با راهبری علی‌اکبر رائفی‌پور و امنا با حجت‌الاسلام حمید رسائی!
درگیری شدیدی بین دو طرف چه قبل و چه بعد از انتخابات در جریان بوده و هست. ولی در این دعوای شدید بین دو طرف یک نفر به زیبایی با استفاده از غفلت دو جریان در حال ماهیگیری برای خود از این آب گل‌آلود است! و آن شخص کسی نیست جز آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی!
آقای حاجی‌دلیگانی درحالی‌که در فهرست حداد عادل حضور داشت متقابلاً در فهرست رائفی‌پور هم نقش جدی ایفا می‌کرد و باز در مصاحبه خبری علی‌اکبر رائفی‌پور با رسانه‌ها در کنار آقای رائفی‌پور نشسته بود و خود را جزء ائتلاف رائفی‌پور جا زده بود!
البته حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار با این روش فقط دنبال عضویت در هیئت‌رئیسه مجلس است و به همین دلیل جریان باد از هر سو بوزد با آن همراه می‌شود! اکنون این دو جریان به‌شدت بر سر ریاست قالیباف در حال نزاع هستند! و حاجی‌دلیگانی که در دو طرف توپ می‌زند باید شفاف بگوید دنبال حفظ قالیباف است یا برکناری وی؟! نه اینکه منتظر باشد ببیند کدام طرف پیروز می‌شود تا از طرف پیروز منتفع شود؟
پی‌نوشت: البته حجت‌الاسلام نقدعلی نماینده خمینی‌شهر هم ظاهراً به دنبال حاجی‌دلیگانی در هر جلسه‌ای راه می‌افتد؛ چراکه متوجه شده آقای حاجی‌دلیگانی در امور خاصی تبحر دارد و اگر قرار است چیزی دستشان را بگیرد باید رهرو حاجی‌دلیگانی باشد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #حاجی دلیگانی #مجلس #اصفهان #اصولگرایان #سیاست #مردم
ما را دنبال کنید:
+