اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/4    کد خبر: 15727527   در دسته بندی ورزشی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

روز گذشته اتفاق افتاد:

اعزام ملی‌پوشان نوجوان هندبال به اردوی ترکیه

اعزام ملی‌پوشان نوجوان هندبال به اردوی ترکیه

  تیم ملی هندبال نوجوانان پسر صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه پس از پایان اردوی هفته روز در شهرستان دهدشت از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی پایتخت راهی کشور ترکیه شد تا اردوی سه‌روزه‌ای در شهر آنکارا برپا کند.

به گزارش گروه ورزشی رسانه خبری صدای جویا از تهران، تیم ملی نوجوانان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است شهریورماه سال جاری به میزبانی ایران در شهر شیراز برگزار شود، آماده می‌کند. پیش از این هشت اردو آماده‌سازی را زیر نظر کادر فنی در ایران پشت سر گذاشته و در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ نیز نخستین اردوی برون‌مرزی خود را در کشور روسیه برگزار کرد. حالا در شرایطی راهی اردوی ترکیه شده که سه نفر از اعضای کادر فنی تیم ملی را در این اردو غایب هستند.
 
 این اردو با شرکت ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد و کادر فنی این اردو آقایان؛ مهدی آزادمنجیری سرمربی، مهدی منصوریان سرپرست و رضا سرسنگی فیزیوتراپ تیم ملی را تشکیل می‌دهند.
 
 مجید پارسایی مربی (سرمربی تیم فراز بام خائیز دهدشت) الله کرم استکی مربی (کاپیتان اسبق تیم ملی و عضو فعلی باشگاه پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد) به همراه مصطفی غلامی (اصفهان) مدیر فنی تیم ملی در این اردو ملی‌پوشان را همراهی نمی‌کنند. تا اردوی ترکیه با غیبت سه عضو کادر فنی و حضور سه نفر در این کشور برگزار شود.
 
 البته که رضا سرسنگی فیزیوتراپ تیم ملی جوانان است و در شرایطی که در حال حاضر تیم ملی جوانان در تهران در حال پیگیری تمرینات و اردو است؛ اما به یکباره با تیم ملی نوجوانان راهی کشور ترکیه می‌شود.
 
 البته علیرضا خانی نیز آنالیزور تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که به‌عنوان آنالیزور تیم ملی نوجوانان به‌تازگی در اردوی دهدشت منصوب شد در اردوی ترکیه حاضر نیست.
 
 همچنین در شرایطی که خردادماه سال گذشته فدراسیون هندبال کادر فنی تیم ملی نوجوانان را پسر را معرفی کرد. آقای مهدی دهقان‌زاده از استان یزد به‌عنوان سرپرست منصوب شدند که پس از حضور در هشت اردو منظم در روزهای پایانی سال مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ‌آهن بافق سمت سرپرستی تیم ملی نوجوانان پسر را از آن خود کرد تا دهقان‌زاده از تیم ملی کنار گذاشته شود.
 
 باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ‌آهن بافق یزد به‌عنوان حامی تیم ملی نوجوانان پسر فعالیت می‌کند و چندین اردو با حمایت این باشگاه در شهرستان بافق برگزار شده است. دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا ۱۳ لغایت ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها با تیم های ملی هند و عراق در گروه A هم‌گروه است.


مرتبط با جغرافیای تهران با کلید # #ورزش #هندبال #تیم ملی #ترکیه #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+