اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/5    کد خبر: 15727467   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

استاندار اصفهان؛

پیاده‌روی اربعین رویداد شکوهمند حماسی است

پیاده‌روی اربعین رویداد شکوهمند حماسی است

  استاندار اصفهان گفت: پیاده‌روی اربعین رویداد شکوهمند حماسی است که در ذیل خود فرهنگ انتظار و ظهور را پیش می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، شنبه پنجم اسفندماه در آیین تقدیر از فعالان اربعین حسینی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولیعصر (عج)، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین رویداد شکوهمند حماسی است که در ذیل خود فرهنگ انتظار و ظهور را پیش می‌برد. وی ادامه داد: در راستای بسترسازی این حماسه شکوهمند همه ما وظیفه داریم تا تمام قد در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به نقش‌آفرینی عوامل اجرایی در اربعین حسینی، بیان کرد: بر خود وظیفه می‌دانیم تا از همه افرادی که به هر نحوی در اربعین حسینی نقش‌آفرینی می‌کنند تقدیر و قدردانی کنیم.

مرتضوی اربعین حسینی را یکی از شعائر الهی دانست و اظهار کرد: یکی از تجلی‌هایی که در سالهای اخیر به آن به صورت ویژه ورود شده ارتباط میان اربعین حسینی و ظهور منجی عالم بشریت است.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا به هر نحوی با این همایش عظیم و باشکوه برخورد کنند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مقابل افرادی هستند که با جان، مال و همه بضاعت خود در تلاش هستند تا پرچم اربعین حسینی برافراشته بماند. وی متذکر شد: اربعین و برپایی باشکوه این همایش بین‌المللی، در راستای زنده نگهداشتن نهضت امام حسین (ع) است.

استاندار اصفهان نهضت عاشورا را مستمر و ممتدد دانست و در پایان از همه دست‌اندرکاران و فعالینی که در برپایی اربعین حسینی تلاش می‌کنند، تقدیر و قدردانی کرد.

مدیریت استان اصفهان پیگیر رفع چالش‌های صنف رانندگان است

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این نشست ضمن اشاره به عظمت و تأثیر بی بدیل اربعین حسینی و جهاد در راه برپایی اربعین، گفت: دشمن تلاش می‌کند که اربعین حسینی برگزار نشود در این شرایط هر فردی که خلاف خواست دشمنان عمل کند جهاد کرده است.

وی ادامه داد: کار جهادی را راننده‌ای انجام می‌دهد که با وجود تمام کمبود و چالش‌ها برای انجام مأموریت خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: طبق گزارشات ارائه شده هیچ فردی در ایام اربعین از به میان آوردن داشته‌های خود دریغ نکرده است، حتی یک گزارش نیز از بدخلقی در مسیر دریافت نکردیم و این مسیر و حرکت با زیبایی و انسجام برگزار شده است.

وی ضمن اشاره به پیگیری مشکلات صنف رانندگان در سطح استان و ملی، عنوان کرد: رفع چالش‌های صنف رانندگان استان همواره مورد تأکید و پیگیری مدیریت استان قرار دارد و در این راه نامه و جلسات بسیاری را با سطح ملی مکاتبه کرده‌ایم و پیگیری مشکلات ادامه خواهد داشت تا بتوانیم به این صنف خدوم خدمت‌رسانی کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست از ۷۲ نفر از فعالان همایش اربعین در استان اصفهان تقدیر شد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اربعین #فرمانداران #مردم #جویا #ایران #خبر #استانداری اصفهان
ما را دنبال کنید:
+