اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/16    کد خبر: 15727438   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

با حضور استاندار اصفهان:

افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان تیران و کرون/ ۱۷ روستا در تیران و کرون از گازرسانی پایدار بهره‌مند شدند

افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان تیران و کرون/ ۱۷ روستا در تیران و کرون از گازرسانی پایدار بهره‌مند شدند

  با حضور استاندار اصفهان ایستگاه تقلیل فشار گاز ۵۰ هزار متر مکعبی در شهرستان تیران و کرون به منظور گازرسانی به سکونت‌گاه‌های ۱۷ روستای واقع در بخش مرکزی و کرون در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دوشنبه شانزدهم بهمن ماه، در ایام الله دهه فجر و در سفر به شهرستان تیران و کرون گفت: بالغ بر ۴۸ پروژه آماده افتتاح در این شهرستان وجود داشت که به یمن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این طرح‌های عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری رسیدند.

وی ادامه داد: در حوزه‌های راهسازی، امداد جاده‌ای، گازرسانی، رفع نقاط حادثه‌خیز و ... پروژه‌های بسیار خوبی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان تیران و کرون افتتاح شد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: خدمت‌رسانی های عظیمی در سطح کشور در حوزه تأمین انرژی و گازرسانی در حال انجام است.

وی ادامه داد: نباید سبد تأمین انرژی باتوجه به ناترازی‌هایی که در بخش تولید و مصرف وجود دارد محدود به گاز شود، زیرا ظرفیت تولید و میدان‌های گازی کشور مشخص شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: در حوزه گازرسانی در شهرستان تیران و کرون بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد و نگرانی‌هایی که در سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان بابت افت فشار گاز در منطقه بود با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برطرف خواهد شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در سایر حوزه‌ها نیز تلاش شده تا به نحو شایسته ای به مردم خوب مان در سراسر استان خدمت رسانی شود و در ایام الله دهه فجر سال‌جاری ۷۶۸ پروژه در استان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همدلی و همبستگی میان مردم و مسئولان منجر به خدمت‌رسانی بهتر و شایسته تر می‌شود از این رو رهبر معظم انقلاب نیز بر حکمرانی مردمی تأکید دارند.

گفتنی است ایستگاه تقلیل فشار گاز ۵۰ هزار متر مکعبی روستای مبارکه در شهرستان تیران و کرون به منظور گازرسانی به صنایع، واحد‌های گلخانه‌ای، دام و طیور و سکونت‌گاه‌های ۱۷ روستای واقع در بخش مرکزی و کرون در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان احداث و با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #
ما را دنبال کنید:
+