اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/15    کد خبر: 15727437   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 10  دقیقه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر:

برگزاری سومین جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر در ایام‌الله دهه فجر

برگزاری سومین جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر در ایام‌الله دهه فجر

  سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه گفت: سومین جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر به مناسبت ایام دهه فجر و عید مبعث رسول اکرم (ص) هم اکنون در حال برگزاری است.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: سومین جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر به مناسبت ایام دهه فجر و عید مبعث رسول اکرم (ص) هم اکنون در حال برگزاری است.


وی به از جمله برنامه‌های سومین جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر اشاره کرد و گفت: مسابقات ووشو به مناسبت دهه مبارک فجر و جشنواره جوان آقایان ۱۴ بهمن و در ادامه بانوان 15 بهمن در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: همایش بزرگ صبحگاهی ویژه بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر و جشنواره ورزشی جوان ۱۴ بهمن و همچنین همایش ورزشکاران یوگا ویژه بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر و جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر ۱۵ بهمن در مجموعه ورزشی تختی شاهین‌شهر برگزار شد.

وی افزود: در ادامه جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر مسابقات فوتبال از ۱۴ تا ۱۸ و ۲۰  تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در مجموعه ورزشی پوریای ولی شاهین‌شهر و همچنین مسابقات هندبال (آقایان) به مناسبت دهه مبارک فجر و جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر از ۱۴ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در مجموعه ورزشی آزادی شاهین‌شهر در حال برگزاری هستند.

شاه علی با بیان اینکه مسابقات آمادگی جسمانی به مناسبت دهه مبارک فجر و سومین جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر در تاریخ جمعه گذشته برگزار شد، اظهار داشت: در این رویداد که در محل مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردید ۵۶ نفر شرکت‌کننده در ۴ رده سنی به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر هر رده معرفی و با حضور مسئولان حکم و مدال قهرمانی تقدیم مقام آوران گردید.

وی خاطرنشان ساخت: پرهام رستمی‌زاده بازیکن خوش‌فکر شاهین‌شهری در پنجمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی ویژه بازیکنان بدون ریتینگ اصفهان که در روز جمعه سیزده بهمن‌ماه برگزار شد موفق به کسب مقام اول گردید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه ی فجر انقلاب اسلامی و باهدف آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران والیبالیست شهرستان بین کانون والیبال کابینت قائم روستای ازان و باشگاه پاسارگاد شاهین‌شهر چند مسابقه تدارکاتی و دوستانه در رده‌های سنی، خردسالان، مینی‌والیبال، آتیه‌سازان و با حضور حدود ۶۰ ورزشکار در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه در محل سالن میعاد ورزشگاه شهید ایران‌دوست میمه برگزار گردید و در این مسابقات در رده سنی خردسالان ۴ دیدار و در رده مینی‌والیبال ۴ دیدار و رده آتیه‌سازان ۲ دیدار با نتایج بسیار عالی برای آینده‌سازان والیبال شهرستان برگزار گردید.

وی یادآور شد: مسابقات المپیاد تکواندو (کیوروگی) دانشجویان کشور به میزبانی شهرستان کاشان ۱۳ بهمن برگزار شد.  در این مسابقات حسین رمضانی از تکواندوکاران شایسته شاهین‌شهری عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.

شاه علی گفت: مسابقات بسکتبال دهه مبارک فجر و سومین جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر در تاریخ‌های 12 و13 بهمن ماه با حضور 70 نفر شرکت کننده در رده سنی 10 تا 20 سال در مجموعه ورزشی انقلاب شاهین شهر برگزار و بعد از 20 مسابقه در پایان در مسابقات 3به 3 با حضور 10 تیم مدرسه بسکتبال بابک ، آکادامی پایا و مدرسه بسکتبال بابک به ترتیب مقام اول تا سوم ودر مهارت های فردی جشنواره با حضور 30 نفر شرکت کننده انجام وبه نفرات برتر حکم ومدال اهداء گردید.

وی ادامه داد: مسابقات لیوان چینی به مناسبت دهه مبارک فجر و سومین جشنواره ورزشی جوان ۱۴ بهمن در محل فرهنگسرای اشراق برگزار گردید و ۳۰ نفر شرکت‌کننده در ۳ رده سنی به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر هر رده معرفی شده و حکم و مدال قهرمانی تقدیم مقام آوران گردید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تیم بانوان پارا وزنه‌برداری جانبازان و توان‌یابان استان اصفهان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور که زیر نظر فدراسیون بین‌المللی IPC برگزار می‌شود اعزام شدند، تصریح کرد:  از شهرستان شاهین‌شهر سه نفر از جمله خانم نگین نظرپور به‌عنوان سرمربی خانم نرگس حسینی ورزشکار در دسته 50 کیلو و خانم حسینی به‌عنوان سرپرست تیم در این مسابقات حضور دارند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ورزش #جوانان #اصفهان #جویا #شاهین شهر
ما را دنبال کنید:
+