اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/13    کد خبر: 15727428   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

یادداشت:

آیا انتخابات خانه مطبوعات اصفهان لغو خواهد شد؟

آیا انتخابات خانه مطبوعات اصفهان لغو خواهد شد؟

  روزنامه نگار و فعال رسانه ای گفت: در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان ۹ نفر از شهرستان های مختلف استان اصفهان کاندید شدند و 17 نفر از خود شهر اصفهان، که 12 نفر مدیر مسئول، چهار نفر خبرنگار و دو نفر نمایندگی روزنامه ،یک نفر نماینده خبرگزاری و هفت نفر بازرس ثبت شده است.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، عاطفه قلع ریز روزنامه‌نگار و فعال رسانه ای با انتشار یادداشتی با عنوان (آیا انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان لغو خواهد شد؟) به شرح زیر آورده است؛
بدنبال سیل انصراف نامزدهای انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان و رسیدن نامزدها به 26 نفر اگر تعداد رد صلاحیت شدگان نیز بر آن افزوده شود آیا احتمال لغو انتخابات خانه مطبوعات اصفهان وجود دارد؟


با توجه به اینکه به منظور برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان باید تعداد نامزدها به حد نصاب برسد و از سوی دیگر مشارکت کنندگان در این دوره   50 درصد باشد، بنابر این با کاهش تعداد نامزدهای انتخابات آیا احتمال لغو این دوره از انتخابات می رود.

انصراف نامزدها در حالی است که هنوز زمان بررسی تایید صلاحیت شدگان نرسیده است و اگر احتمال داده شود که تعدادی نیز بر اثر عدم تایید صلاحیت از میدان انتخابات حذف شوند، سرنوشت این دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان چه خواهد شد؟

در این دوره از انتخابات 9 نفر از شهرستان های مختلف استان اصفهان کاندید شدند و 17 نفر از خود شهر اصفهان، که 12 نفر مدیر مسئول، چهار نفر خبرنگار و دو نفر نمایندگی روزنامه ، یک نفر نماینده خبرگزاری و هفت نفر بازرس ثبت شده است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #روزنامه نگاران #سیاست #مطبوعات #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+