اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/11    کد خبر: 15727419   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

در کارگروه گندم، آرد و نان استان تأکید شد:

استمرار اقدامات نظارتی در خصوص نانوایی های استان اصفهان

استمرار اقدامات نظارتی در خصوص نانوایی های استان اصفهان

  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در کارگروه ساماندهی و مدیریت گندم، آرد و نان استان که با حضور تمامی دستگاه‌های اجرائی و نظارتی برگزار شد، بر استمرار اقدامات نظارتی درخصوص نانوایی های استان تأکید گردید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان اصفهان، محمود حقیقت سرشت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، در حاشیه هفتاد و ششمین کارگروه ساماندهی و مدیریت گندم، آرد و نان استان، گفت: در این نشست چگونگی فرایند تولید آرد و نان کامل در استان، کیفیت  آرد و نان تولید شده در استان، چگونگی شناسنامه دار کردن نان‌های عرضه شده در سوپرمارکت‌ها، مشکلات و نقاط ضعف و قوت سامانه‌های مرتبط با حوزه آرد و نان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با حضور تمامی اعضاء دستگاه‌های اجرائی و نظارتی تأکید شد هیچ گونه محدودیتی جهت فروش قرص نان به عموم مردم وجود ندارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: تمامی خبازان موظف به رعایت ساعات پخت نان و همچنین رعایت قیمت‌های مصوب هستند و در صورت تخلف، دستگاه‌های نظارتی و اصناف مربوطه طبق ضوابط و مقرارت با متخلفان برخورد خواهند کرد.

حقیقت سرشت عنوان کرد: همچنین مقرر شد پیگیری لازم جهت درخواست اتحادیه نانوایان سنتی و فانتزی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در اسرع وقت بررسی و نتیجه در نشست آینده کارگروه ارائه شود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #نانوایی #اصفهان #مردم #استانداری #جویا
ما را دنبال کنید:
+