اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/1    کد خبر: 15727401   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

تأیید صلاحیت‌شدگان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر به 26 نفر افزایش پیدا کردند

تأیید صلاحیت‌شدگان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر به 26 نفر افزایش پیدا کردند

  فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تأیید صلاحیت یک نفر دیگر، تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و میمه و برخوار به ۲۶ نفر افزایش یافت.

سید محمدرضا کاظمی طباء با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت جوادالائمه و همچنین مولا امیرالمؤمنین علی (ع) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صدای جویا در اصفهان، اظهار کرد: با تأیید یک نفر دیگر از داوطلبین، توسط شورای نگهبان، تعداد نامزدهاي دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان به ۲۶ نفر افزایش یافت.


رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و میمه و برخوار تصریح کرد: به همه اعضاء ستاد انتخابات تأکید شد همه امورات مرتبط با خود را در سطح شهرستان‌ بررسی کنند و اگر اشکالی وجود دارد به‌سرعت رفع شود.

وی خاطرنشان ساخت تصریح کرد: هفته گذشته چهارشنبه و پنجشنبه همایش فرمانداران استان اصفهان با موضوع خاص انتخابات برگزار شد که طبق گزارش‌های ارائه شده، آمادگی استان اصفهان برای برگزاری انتخابات مطلوب است و در تلاش هستیم با تکمیل پشتیبانی‌ها انتخابات پیشرو را با شایستگی در سطح حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار برگزار کنیم.

به گزارش این رسانه از 26 کاندیدا حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار بر اساس گزارش های میدانی در حاضر به صورت فعالانه  محمد حق شناس برگزیده بنیاد ملی نخبگان کشور و کارشناس حوزه مدیریت و اقتصاد با حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مجلس به صورت فعال برای رسیدن به کرسی مجلس دوازدهم با هم رقابت می کنند. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #فرمانداران #مردم #جویا #ایران #خبر #استانداری اصفهان
ما را دنبال کنید:
+