اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/22    کد خبر: 15727379   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام جمعه شهر بدره تاکید کرد:

فتنه جدید دشمنان ایران اسلامی تلاش برای تحریم انتخابات است

فتنه جدید دشمنان ایران اسلامی تلاش برای تحریم انتخابات است

  امام جمعه شهر بدره گفت: فتنه جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریم انتخابات اسفندماه امسال است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت الاسلام محسن دانیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بدره با تاکید بر رعایت تقوای الهی  و تبریک فرا رسیدن ماه رجب به حادثه تروریستی کرمان وشهادت ۹۴ نفر ازهموطنان کرمانی  اشاره کرد وگفت : در اغتشاشات سال گذشته در یک حادثه ای یک خانم با مرگ طبیعی از دنیا رفت و برخی کشور را به آشوب کشیدند و خسارت هایی به کشور وارد نمودند و برای نظام هزینه درست کردند در حالی که در حادثه تروریستی کرمان از بین شهدای این حادثه ۲۳ کودک و دانش آموز  بی گناه به شهادت رسید و به اندازه یک گردان شهید دادیم  و هیچ کسی هم اعتراض نکرد.


وی ادامه داد: اهداف دشمنان ضربه زدن به انقلاب و دلسرد کردن مردم است و این بار هم میخواهند با تحریم انتخابات و دلسرد نمودن مردم انتخابات حداقلی برگزار شود و مردم را از انقلاب و اسلام ناامید کنند.

خطیب نماز جمعه های بدره گفت: دشمنان انقلاب باید بدانند ملت ایران اسلامی همیشه هوشیار بوده و هستند و این بار نیز همانند گذشته و با حضور پرشور خود در انتخابات اسفندماه امسال مشت محکمی بر دهان آنها خواهند زد چرا که حاج قاسم سلیمانی گفتند جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند اسلام و قرآن آسیب خواهد دید.

وی با بیان اینکه فتنه جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریم انتخابات اسفندماه امسال است، تصریح کرد: ملت ایران در خصوص خنثی سازی فتنه ها متخصص شده اند و این فتنه مانند فتنه ۹دی، ۸۸ و سایر با حضور باشکوه در انتخابات خنثی خواهند کرد.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #فتنه #بدره #انتخابات #مردم #ایران #اسلام
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 محمدرضا کیانفر
. کاظم کردوانی کارشناس سیاسی گفت: آنچه را که به نام انتخابات مجلس برگزار می‌شود تحریم می‌کنیم زیرا توهین به ملت بزرگ ایران است. آقای کردوانی، رأی دادن تنها سلاحی است که هنوز جمهوری اسلامی از دست ملت خدازده نگرفته اگر آنرا هم خودتان زمین بگذارید با چه جنگ افزاری با دیکتاتوری جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنید؟ کسان که شور به ترک سلاح عام کنند، ز روی وهم گروهی خیال خام کنند. نعوذ بل له اگر مردم ستمدیده، فریب خورده بر این معنی احترام کنند. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.
+