اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/22    کد خبر: 15727378   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

امام جمعه شاهین‌شهر ؛

انتخابات بر هم زننده ایده‌های قبلی و فراهم ساختن ایده‌های جدید است

انتخابات بر هم زننده ایده‌های قبلی و فراهم ساختن ایده‌های جدید است

  امام جمعه شاهین‌شهر گفت: انتخابات در کشور ما بر هم زننده ایده‌های قبلی و فراهم ساختن ایده‌های جدید است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا به نقل مهر، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ظلم امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق ملت‌های مسلمان بخصوص مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین و همچنین یمن، همانگونه که مقام معظم رهبری بشارت دادند به زودی خانه‌های این ظالمین را نابود خواهد کرد.


وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بدست گروه‌های مقاومت بخصوص حماس در دنیا به سمت ضلالت کشیده شده است، افزود: این معجزات خداوند متعال هست که بدین صورت چنین جریان اشغال گری را بی حیثیت و اعتبار می‌کند تا حق به حق دار برسد.

خطیب نماز جمعه‌های شاهین‌شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب و میلاد اهل بیت (ع) در این ماه گفت: سه ماه شریف رجب، شعبان و رمضان را در پیش داریم و باید از فضائل قرار گرفته در این ماه‌های یاد شده به نحو احسنت استفاده کنیم.

وی به اشاره نزدیک شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و اعلام اسامی تأیید صلاحیت شدگان از سوی هیأت‌های نظارت شورای نگهبان، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو بخصوص در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار کاملاً بی طرف بوده و هستیم و حامی هیچ نامزد انتخاباتی نخواهم بود.

حجت الاسلام باقریان بیان داشت: از وظایف اصلی ما ائمه جمعه همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن همیشه در جلسات با اقشار مختلف جامعه تاکید دارند، دعوت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، معرفی شاخص‌های یک کاندیدای خدمت گذار و صادق، تبیین وظایف یک نماینده مجلس و سایر به مردم است.

وی با بیان اینکه انتخابات فراهم کننده زمینه تغییر و تحول و معرفی استعدادهای جدید در میدان رقابت به مردم است، ادامه داد: انتخابات در کشور ما بر هم زننده ایده‌های قبلی و فراهم ساختن ایده‌های جدید است.

امام جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه انتخابات زمینه نشاط و زنده بودن را در جامعه به وجود می‌آورد، تصریح کرد: مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در انتخابات پیش رو بسیار دقت کنند و به افرادی رأی بدهند که دارای برنامه با ضمانت اجرایی بالا در سطوح مختلف باشد.

وی تاکید کرد: برنامه‌هایی که داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمان تبلیغات به مردم ارائه می‌دهند باید بیدار کننده و مطالبه گر باشد و نسبت به مسائل و مشکلات امروز جامعه بروز و بر روی آن توسط نخبگان کار کارشناسی شده باشد.

امام جمعه شاهین‌شهر از مردم خواست به فردی رأی بدهند که دارای تخصص، تجربه، علم کافی به حل مسائل و مشکلات مردم داشته و بر قوانین قوای سه گانه تسلط کامل داشته و از همه مهم‌تر پیگیر و پاسخگوی مطالبات آنان باشد.

وی با بیان اینکه همه داوطلبان انتخاباتی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار باید آگاه باشند که در کشتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشسته‌اند، گفت: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران خیلی افراد را دیده‌ایم که نان نظام را خورده‌اند و نمکدان آن را شکسته‌اند که باید در انتخاب این افراد بصیرت داشته باشیم.

امام جمعه شاهین‌شهر به حمله ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به یمن اشاره کرد و گفت: این حمله در مرحله اول محکوم به شکست است و در مرحله دوم آمریکا در تلاش هست با بسیاری از شرکای خود در منطقه و در اروپا که افکار عمومی جهان را از شکست در جنگ غزه به جای دیگر بکشاند.

وی با بیان اینکه هزینه جنگ با یمن برای آمریکا گران‌تر از جنگ عراق، افغانستان و فلسطین تمام خواهد شد، اظهار داشت: این هوشیاری و بیداری در ملت‌های جهان باید همیشه روشن بماند تا آمریکا و اسرائیل در مقابل جنایت‌هایی که انجام دهند در آینده نچندان دور پاسخگو کند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #سیاست #شاهین‌شهر #برخوار
ما را دنبال کنید:
+