اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/10    کد خبر: 15727346   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

۹ دی محصول حمایت مردم با بصیرت ایران اسلامی از نهضت عاشورا بود

۹ دی محصول حمایت مردم با بصیرت ایران اسلامی از نهضت عاشورا بود

  نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی محصول حمایت مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی از نهضت عبدالله الحسین و عاشورا بود.

 به گزارش رسانه خبری جویا به نقل از مهر حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی بعد از ظهر شنبه در اجتماع مردم شاهین شهر به مناسبت گرامی‌داشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین در مصلای نمازجمعه شاهین شهر ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زهرای مرضیه و روز مادر و همچنین گرامی داشت سالگرد شهید سپهدقاسم سلیمانی و روز مقاومت به تبیین گرامیداشت یوم الله نهم دی ۸۸ پرداخت.


وی با اشاره به رویدادهای مهم تاریخی که از ابتدای انقلاب تاکنون اتفاق افتاده است، اظهار کرد: همان ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور پنج انتخابات برگزار شد. بلافاصله بعد از برگزاری این انتخابات در سال ۱۳۵۸ داستان‌های جدید انقلاب تازه وارد فاز جدیدی شد و انقلاب با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از آنها داستان خیانت‌های گروهک تروریستی منافقین بود که همان زمان ۲۰ هزار نفر را ترور و شهید کردند، ادامه داد: هنوز هم با حمایت رژیم جعلی صهیونیستی و دولت جنایت کار آمریکا به اشکال مختلف در تلاش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه ما در این ۴۴ سال از پیروزی انقلاب هر چه ضربه خورده‌ایم از منافقین و جریان نفوذ است، ادامه داد: خطر برای ما در حوزه جریان نفوذ است و یکی از این خطرات همین اختلاس‌ها و فسادهای چند هزار میلیاردی است که شاهدش هستیم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: حتی بسیاری از انقلاب‌های پیامبران الهی را نفوذها و منافقین به سمت انحراف کشاندند و بیشترین ضربه را نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی خواص به ظاهر دلسوز و ولایتمدار و مردمی خورده است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته بسیاری از خواص نفوذی داخلی و عوامل آنها در خارج از کشور در تلاش بودند که این اتفاقات را به سمت و سوی دیگری بکشانند که بتوانند به نظام ضربه بزنند اما ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی همانند ۹ دی ۸۸ بار دیگر توطئه‌های آنها را خنثی کردند، ادامه داد: بچه‌های بسیج و سپاه و فراجا در اتفاقات سال گذشته حتی یک نفر را هم نکشتند و اجازه هم ندادند حیله و مکر دشمنان نیز به نتیجه برسد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه داستان آیت‌الله منتظری، میرحسین موسوی و کروبی هر کدام برای خود فتنه‌ای بودند، گفت: به هیچ عنوان ما خوشحال از این رویدادهای تلخ نیستیم اما چه باید کرد که دشمن در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برای دستیابی تفکر شیطانی به هر کاری دست می‌زند.

وی با بیان اینکه امروز مشاهده می‌کنیم افراد فتنه‌گری همچون میرحسین موسوی و کروبی دم از رفراندم می‌زند در حالی که نتوانستند در سال ۸۸ مشارکت ۸۵ درصد و شکست را بپذیرند، افزود: حصر میرحسین و کروبی در اسفندماه ۱۳۸۹ اتفاق افتاد که کمترین مجازات این خواص بی بصیرت بود به خاطر انتشار یک دروغ بزرگ در آن زمان ولایت هم از آرای مردم دفاع مردم دفاع کرد و هم از تمامیت نظام مقدس جمهوری فتنه‌ها خواص درجه یک ایجاد می‌کنند و گرنه مردم عادی قدرت این کار را ندارند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه فتنه‌گران در ۶ دی ۸۸ به مراسم عزاداری عبدالله الحسین جسارت کردند، گفت: ۹ دی محصول حمایت مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی از نهضت عبدالله الحسین و عاشورا بود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #دی #عاشورا #فتنه گر #رهبر #ایران #سپاه #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+