اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/28    کد خبر: 15727306   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

نخبه شاهین شهری نوشت؛

کنایه جالب نخبه شاهین شهری به طرف‌داران حاجی‌دلیگانی

کنایه جالب نخبه شاهین شهری به طرف‌داران حاجی‌دلیگانی

  محمد حق‌شناس پژوهشگر حوزه مدیریت اجرایی و توسعه و همچنین نخبه شاهین شهری به طرف‌داران حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس کنایه جالبی زد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمد حق‌شناس پژوهشگر حوزه مدیریت اجرایی و توسعه و همچنین نخبه شاهین شهری در کانال سخنی با مردم در شبکه اجتماعی ایتا به شرح زیر نوشت؛


وظیفه نظارتی نماینده مجلس  شورای اسلامی چه در سطح ملی و چه در سطح محلی بسیار خطیر است خاصه اینکه بسیاری از تخلفات و مشکلاتی که در بخش‌های متعدد نظام مدیریتی کشور ظهور و بروز می‌یابد به‌واسطه قوانین مصوب مجلس است که دارای ایرادات و خلاهای مختلفی هستند که زمینه فساد را مستقیم یا غیرمستقیم فراهم می‌کنند یا آن را تسهیل می‌کنند یا دست‌کم مانع فساد یا تخلف نمی‌شوند؛ اگر این قوانین به‌درستی مورد مداقه قرار گیرد و اصلاح شود کمتر شاهد این حجم تخلف و فساد خواهیم بود، ضمناً نظارت بر اجرای دقیق قوانین، کشف و تبیین تخلفات و آثار گفتمانی یک نماینده نقش بسزایی در محدود کردن فسادها و تخلفات دارد.

یک نماینده مجلس، در سطح ملی و محلی باید پیش‌گام کشف جرایم مدیریتی، زمینه‌های شکل‌گیری فساد احتمالی، اطلاع‌رسانی و اصلاح آن باشد.

وی همچنین به پیوست طی توئیتی در شبکه اجتماعی ویراستی با انتشار یک کنایه جالب به طرف‌داران حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار آورده است؛

می‌پرسم چرا نماینده فعلی مجلس شاهین‌شهر، میمه و برخوار هیچ اقدامی برای جلوگیری از فسادهای مالی مثل فساد چای دبش انجام نمی‌دهد؟ می‌گویند: این موضوع ملی است و ربطی به حوزه انتخابیه ایشان ندارد.

می‌پرسم چرا نسبت به تعلیق شهردار سابق دولت‌آباد هیچ عکس‌العملی ندارد؟ می‌گویند: موضوع محلی است. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #سیاست #ایران #شاهین شهر #اصفهان #مجلس #خبر
ما را دنبال کنید:
+