اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/27    کد خبر: 15727305   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

همه جایگاه‌های سوخت بین‌شهری شاهین‌شهر فعال هستند/تعطیلی مدارس شاهین‌شهر، گز و گرگاب به‌ علت آلودگی هوا

همه جایگاه‌های سوخت بین‌شهری شاهین‌شهر فعال هستند/تعطیلی مدارس شاهین‌شهر، گز و گرگاب به‌ علت آلودگی هوا

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: جایگاه‌های سوخت بین‌شهری هم فعال و بنزین و نفت گاز (گازوئیل) در دسترس مردم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء اظهار کرد: به دنبال بروز اختلال فنی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور که هکرهای رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی مسئولیت آن بر عهده گرفتند، بحمدالله ذخایر بنزین شهرستان شاهین‌شهر و میمه ما با توجه به وجود و فاصله کم پالایشگاه و انبارهای نفت شهید محمد منتظری، ‌بی‌نظیر است و سهمیه کارت سوخت‌ها نیز محفوظ می‌باشد.


وی افزود:  تمامی جایگاه‌های سوخت شهرهای شاهین‌شهر، گز، گرگاب و بخش میمه فعال است و مشکلی در تأمین سوخت و تحویل بنزین در شهرستان نداریم.


فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت شهری ۳ شهرستان شاهین‌شهر و میمه، برخوار و نطنز فعال شده و فقط ۴ جایگاه برون‌شهری تا این لحظه ارائه خدمات ندارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند  بدون کوچک‌ترین مشکلی جهت سوخت‌گیری به جایگاه‌های سطح شهرستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از مجموع ۳۶ جایگاه سوخت زیر مجموعه منطقه شاهین‌شهر، ۳۲ جایگاه فعال و در حال ارائه خدمت هستند، گفت: امکان سوخت‌گیری با کارت از فردا صبح در تمامی جایگاه‌های سوخت نیز میسر می‌باشد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: با تصویب مجدد کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس تمامی مقاطع در شهرهای: شاهین‌شهر، گز و گرگاب در روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه تعطیل می‌باشد.

وی افزود:  کلاس های درس مدارس تمامی مقاطع منطقه مدیریتی آموزش و پرورش شاهین شهر، فردا تعطیل و فعالیت آموزشی به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین شهر #فرماندار #مردم #جویا #ایران #خبر #آلودگی هوا #بنزین
ما را دنبال کنید:
+