اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/22    کد خبر: 15727292   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

مسئول برگزارکننده ایونت بانوان کارآفرین اصفهان؛

برگزاری ایونت بانوان اصفهانی با محوریت اشتغال‌زایی و کارآفرینی

برگزاری ایونت بانوان اصفهانی با محوریت اشتغال‌زایی و کارآفرینی

  مسئول برگزار کننده ایونت بانوان کارآفرین اصفهان گفت: ایونت بانوان کارآفرین اصفهان با هدف گسترش کسب‌وکارهای بزرگ و همچنین دیده شدن کسب‌وکارهای کوچک از 21 تا 24 آذرماه در حال برگزاری است.

کیمیا آذرپرور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صدای جویا در اصفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام حزن‌انگیز شهادت بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ایونت بانوان کارآفرین اصفهان با هدف گسترش کسب‌وکارهای بزرگ و همچنین دیده شدن کسب و کارهای کوچک از 21 آذرماه در بلوار آیینه‌خانه، جنب سازمان هلال و احمر استان اصفهان، واقع در مجتمع ارگ با برپایی نزدیک به 15 غرفه برگزار و تا 24 آذرماه سال جاری به مدت چهار روز این نمایشگاه ادامه خواهد داشت.


وی افزود: ایونت ترجمه کلمه انگلیسی Event بوده و در اصل معنی ایونت معادل رویداد، پیشامد و اتفاق است و از دید بازاریابی یکی از اجزای راهبردی بازاریابی سازمان شناخته می‌شود، برگزاری یک ایونت می‌تواند راهی باشد برای جلب نظرات مشتریان جدید و ایجاد ارتباط با آنها تا از آن طریق محصولات و خدمات را بتوان معرفی نمود.

مسئول برگزار کننده ایونت بانوان کارآفرین اصفهان با بیان اینکه در حوزه بازاریابی و علوم مدیریت هم کلمه ایونت مارکتینگ یک کلمه بسیار جا افتاده مثل کلمه برند می‌باشد، تصریح کرد: در فرهنگ رسانه ای کشور ما از کلمه رویداد بیشتر به معنای اتفاق ، پیشامد غیر منتظره ، حادثه و.... که بیشتر بار منفی و نگرانی را به مخاطب منتقل می کند استفاده میشود استقبال عموم مردم به کلمه ایونت بدلیل نداشتن بار منفی بسیار بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه ایونت انواع مختلفی دارد و در پس هر نوع ایونت، هدفِ خاصی وجود دارد، گفت: هدف اصلی از برگزاری این گونه ایونت های دوره ای معرفی محصولات بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار اصفهانی از جمله؛ البسه، انواع وسایل تزئینی و خوراکی ها، بدلیجات، صنایع دستی و سایر می باشد تا هم آخرین دستاوردهای خود را برای علاقمندان به نمایش بگذارند و هم از این طریق بتوانند محصولات خود را به بازدیدکنندگان با قیمت های مناسب از تولید به مصرف به فروش برسانند.

آذرپرور در پایان از دولت بخصوص نهادهایی همچون استانداری اصفهان، سازمان صمت و سازمان کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواست از ایونت هایی که با محوریت اشتغال زایی و کار آفرینی و در ادامه فروش محصولات ایرانی برگزار می شود در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و ترویج کسب و کارها حمایت نمایند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ایونت # #بانوان #اصفهان #اشتغال #دولت #جامعه #اقتصاد
ما را دنبال کنید:
+