اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/11    کد خبر: 15727261   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 9  دقیقه

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

مدارس تمامی شهرهای شاهین‌شهر، گز و گرگاب تعطیل اعلام شد/رونمایی از 5 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل نقل شهری گزبرخوار

مدارس تمامی شهرهای شاهین‌شهر، گز و گرگاب تعطیل اعلام شد/رونمایی از 5 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل نقل شهری گزبرخوار

  فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تصویب مجدد کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس تمامی مقاطع در شهرهای شاهین‌شهر، گز و گرگاب فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه همانند روز گذشته تعطیل می‌باشد.

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: با تصویب مجدد کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس تمامی مقاطع در شهرهای شاهین‌شهر، گز و گرگاب فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه همانند روز گذشته تعطیل می‌باشد.


وی با تأکید اینکه به‌هیچ‌عنوان از شرایط به وجود آمده به‌خاطر استمرار آلودگی هوا رضایت نداریم، افزود: کلاس‌های درس مدارس تمامی مقاطع منطقه مدیریتی آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر، فردا تعطیل و فعالیت آموزشی به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: امروز طی مراسمی با اهدا لوح از زحمات و تلاش‌های شایسته «سعید دادخواه» تقدیر و طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان «حمیدرضا شاه رجبی» به رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین‌شهر و میمه انتخاب شدند.

وی در خصوص افزایش قیمت گاز مایع نیز اظهار کرد: بر اساس اظهارنظر مدیران شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی هر کپسول گاز مایع یارانه‌ای بدون تغییر قیمت، ۲۷۹۰۰ تومان به مردم عرضه شود.

کاظمی طباء با بیان اینکه تکلیف قانونی مجلس به دولت، عرضه گاز یارانه‌ای صرفاً‌ در سامانه سدف بود. تصریح کرد: با توجه به مشکلات برخی مردم که هنوز نتوانسته‌اند در سامانه ثبت‌نام کنند،‌ برای کلیه مصرف‌کنندگان خرد، نرخ غیر یارانه‌ای فقط ۱۰ درصد افزایش می‌یابد و افزایش قیمت به اندازه فوب خلیج فارس نخواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: بنا براعلام روابط عمومی مرکز مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان، پس از اعلام حادثه گازگرفتگی یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه در خیابان رازی شاهین شهر اعزام شد.

فرماندار شاهین شهر و میمه در ادامه گفت: در این حادثه ماموران اورژانس به پنج مصدوم این حادثه شامل ۲ مرد و ۲ خانم و یک کودک پسر که به دلیل اشکال فنی پکیج دچار حادثه گازگرفتگی شده بودند، امدادرسانی کردند و شکر خدا مصدومان پس از ارائه مراقبت های سرپایی مجدد به زندگی عادی خود برگشتند به همین خاطر تاکید بنده در فصل زمستان به خانواده های شاهین شهری این هست که همیشه وسایل گرمایشی خود را در منزل بررسی و از عملکرد سالم کار کردن آن مطمئن باشند تا خدایی نخواسته دچار حادثه ای همچون گاز گرفتگی نشوند.

وی اضافه کرد: امروز طی آئینی از ۳ دستگاه اتوبوس بازسازی شده سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهر گز برخوار با اعتبار بالغ بر ۲۸۸۶۰۰۰۰۰۰۰ ریال و نیز ۲ دستگاه اتوبوس از ۴ دستگاه اتوبوس خریداری شده توسط شهرداری شهر گز برخوار با اعتبار بالغ بر ۲۰۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال با حضور مسئولان رونمایی به عمل آمد.

کاظمی طباء در پایان به ترویج فرهنگ اهداء خون توسط مردم شهرستان شاهین شهر و میمه برای یاری رساندن به بیماران نیازمند در بیمارستانها تاکید کرد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهری‌ها #اصفهان #هوا #ایران #جویا #مردم
ما را دنبال کنید:
+