اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/2    کد خبر: 15727242   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

استاندار اصفهان در جمع نخبگان شهرستان فلاورجان:

دولت سیزدهم به دنبال مردمی سازی امور و جبران کم‌کاری‌های ادوار گذشته است

دولت سیزدهم به دنبال مردمی سازی امور و جبران کم‌کاری‌های ادوار گذشته است

  استاندار اصفهان گفت: دولت تلاش می‌کند تا همه استعداد و ظرفیت خود را برای خدمت رسانی به مردم به میدان بیاورد، از طرف دیگر بایستی ظرفیت‌های مردمی نیز در دولت سیزدهم که به نام مردم متبرک است به میدان بیاید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، پنجشنبه دوم آذرماه، در نشست صمیمانه با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان فلاورجان، ضمن گرامیداشت ایام هفته بسیج، گفت: مدیریت استان سفرهای نوبه‌ای به شهرستان‌ها دارد اما شورای اداری استان، سفرهایی از پیش برنامه‌ریزی شده‌ای را در شهرستان‌ها انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: این سفر نیز بیست‌و‌هفتمین سفر شورای اداری استان است که پیش از آن امورات شهرستان در قالب جلسات متعدد مورد رصد و بررسی قرار گرفته و امروز با بازدیدهای میدانی و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان، مصوبات کاربردی بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان اتخاذ می‌شود.
استاندار اصفهان اظهار کرد: مسائل اقتصادی و چالش‌های فعالان اقتصادی با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مسائل زیرساختی و عمرانی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بررسی می‌شود.
مرتضوی ضمن اشاره به نشست‌های صمیمانه با نخبگان و مردم شهرستان در جریان سفرهای شورای اداری استان، عنوان کرد: در این سفر همچنین با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان ملاقات می‌کنیم.
وی ادامه داد: بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی زمین مانده از دیگر برنامه‌های مدیریت استان در شهرستان است تا نگاه همه جانبه‌ای به مسائل و مشکلات شهرستان داشته باشیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه دغدغه نخبگان در سفرهای شهرستانی با مدیریت استان مطرح می‌شود، گفت: در جامعه نخبگان رویکردها استانی، ملی و بین‌المللی و فارغ از مسائل شخصی است که جای قدردانی دارد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدسِ ۴۵ ساله‌ای قرار داریم و در دوره‌های مختلف تنها میدان و عرصه متفاوت شده اما اصل دشمنی پا برجا بوده است.
وی ادامه داد: اما با ایستادگی جمهوری اسلامی در ادوار مختلف در برابر فتنه‌های دشمن، دنیای غرب به این نتیجه رسیده که هر کجا در منطقه و حوزه تأثیر و اراده جمهوری اسلامی باشد نمی‌تواند تصمیمی مغایر با انتظار ایران اسلامی بگیرد.
استاندار اصفهان گفت: در حوزه فناوری و علم نیز دشمن علیرغم همه تلاش‌ها و کارشکنی‌ها نتوانست در برابر جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کند.
استاندار اصفهان متذکر شد: کشوری که زمانی پزشکان هندوستانی و بنگلادشی بیمارانش را درمان می‌کردند امروز به جایگاهی رسیده است که یک بیمارستان آن در اصفهان، در ۷ ماه گذشته بالغ بر یکهزار نفر توریست سلامت را پذیرش کرده است.
مرتضوی بیان کرد: بصورت هفتگی پروازهای گردشگری سلامت به استان‌های فارس، اصفهان و ... انجام می‌شود که نشان‌دهنده جایگاه جمهوری اسلامی در این حوزه است.
وی ادامه داد: دشمن کشور ما را به زحمت انداخته اما جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه متوقف نشده است.
استاندار اصفهان ناامیدی را فتنه دشمن علیه جوانان ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: بایستی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بارها و به عناوین مختلف برای جوانان تشریح و تبیین شود تا ناامیدی بر قلب جوانان ایران اسلامی سایه نیفکند.
مرتضوی گفت: دشمن در صدد است تا گوهر در دست ایران اسلامی را گردو و کلوخه در دست خود را گوهر نشان دهد.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه نخست جامعه نخبگانی امیدآفرینی در جامعه و هوشیار کردن مردم نسبت به فتنه‌های دشمن است.
استاندار اصفهان عنوان کرد: دولت سیزدهم، میراث‌دار وضعیت خوبی نیست و حجم بدهی‌ها، پروژه‌های زمین مانده، واحد‌های صنعتی و اقتصادی تعطیل شده شرایط را برای مردم سخت و پیچیده کرده است.
وی ادامه داد: این کشور مسئولانی را تجربه کرده که بزرگترین افتخارشان نساختن مسکن در دوره مدیریتی است.
مرتضوی بیان کرد: اما دولت سیزدهم مسیر متفاوتی را آغاز و تلاش کرده تا با مجاهدانه و پرکاری و نگاه جامع و وسیع عقب ماندگی‌ها را جبران کند.
وی متذکر شد: در یک سال و نیم ابتدایی آغاز به کار دولت سیزدهم در استان اصفهان، ۴۷۳ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.
استاندار اصفهان گفت: در حوزه تولید انرژی پاک و ساخت مسکن نیز استان گام‌های بلندی را برداشته است و در تلاش هستیم تا کم‌کاری‌های گذشته را جبران کنیم.
مرتضوی خاطرنشان کرد: هر کجا که همراهی مردمی باشد با سرعت بیشتری پیش می‌رویم از این رو مساعدت مردم در خدمت‌رسانی اثرگذار خواهد بود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال مردمی سازی امور است، بیان کرد: دولت تلاش می‌کند تا همه استعداد و ظرفیت خود را برای خدمت رسانی به مردم به میدان بیاورد، از طرف دیگر بایستی ظرفیت‌های مردمی نیز در دولت سیزدهم که به نام مردم متبرک است به میدان بیاید.
دکتر مرتضوی ادامه داد: هیچ مسئله‌ای نیست که با کمک مردم نتوانیم آن را پیش ببریم و گواه این سخن دفاع مقدس است که حضرت امام (ره) حتی جنگ را مردمی اداره کردند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #فلاورجان #دولت #استاندار #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+