اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/26    کد خبر: 15727230   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام جمعه شهر بدره تاکید کرد:

تضعیف شورای نگهبان با سخنان تفرقه‌انگیز و دشمن شادکن ممنوع

تضعیف شورای نگهبان با سخنان تفرقه‌انگیز و دشمن شادکن ممنوع

  امام جمعه شهر بدره گفت: در برهه کنونی که باید مردم را به وحدت‌آفرینی و شرکت در انتخابات دعوت و نباید با سخنان تفرقه‌انگیز و دشمن شادکن شورای نگهبان را تضعیف و به حاشیه کشاند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از بدره استان ایلام ، حجت‌الاسلام دانیاری  امام جمعه شهر بدره در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی با اشاره به انتخابات مجلس، اظهار کرد: انتخابات یکی از مسائل مهم و حساس در کشور و یکی از مظاهر مهم مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه انتخابات مایه اقتدار و پیشرفت برای نظام و انقلاب اسلامی به شمار می رود، افزود: دشمنان مسئله‌ انتخابات در ایران را همیشه رصد و برای آن برنامه ریزی می کنند لذا مردم، مسئولین و نیروهای انقلاب توجه ویژه ای به موضوع انتخابات خصوصا انتخابات مجلس پیش رو دارند.

خطیب نماز جمعه های بدره همچنین به تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی  اشاره کرد و گفت: افرادی که تأیید می‌شوند مراقب باشند که دین، انقلاب و مذهب خود را برای رأی گرفتن نفروشند و تقوای در انتخابات را سرلوحه کار قرار دهند.

 برخی با بیان اینکه افراد مساله دار تایید صلاحیت شده اند و یا چرا یک طیف خاص معرفی شده اند می خواهند با این حجمه ها شورای نگهبان را زیر سوال ببرند درحالی که شورای نگهبان مستقل و متشکل از فقه ها وحقوق دانان مجربی است که تاکنون بخوبی نقش خود را ایفا نموده است 
حجت الاسلام دانیاری همچنین اظهار داشت: در برهه کنونی که باید مردم را به وحدت‌آفرینی و شرکت در انتخابات دعوت کرد نباید با سخنان تفرقه‌انگیز و دشمن شادکن شورای نگهبان را تضعیف و به حاشیه کشاند.

وی همچنین به توصیه رهبرانقلاب در دیدار  با اعضای شورای نگهبان برای حضور پرشور وحداکثری که یک وظیفه ای همگانی است اشاره کرد و گفت: با مردم  حضور حداکثری خود درپای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد. 

امام جمعه بدره  با اشاره به وظیفه سنگین هیئت های اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس، گفت: قانون باید در بررسی صلاحیت ها فصل الخطاب باشد و  داو طلبان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی هم در یک رقابت سالم و بدور از تخریب وبا بیان اهداف خود باعث حضوری پرشور وحداکثری شوند و از دادن شعارها و وعده های  که باعث بدبینی مردم می  شود خود داری کنند.


مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید #
ما را دنبال کنید:
+