اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/17    کد خبر: 15727207   در دسته بندی حرف مردم نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

مطالبه مردم؛

مسئولان پاسخ دهند که چرا پیاده‌روهای شهر بدره قرق شده‌اند؟

مسئولان پاسخ دهند که چرا پیاده‌روهای شهر بدره قرق شده‌اند؟

  یکی از شهروندان بدره‌ای گفت: آیا این درست است که شهر بدره پیاده‌رو داشته باشد؛ ولی توسط مغازه‌دارها و میوه‌فروش‌ها با گذاشتن تخت و حتی جوش‌زدن قفسه و تخت به میله‌هایی که نصب‌ کرده‌اند، تصرف شده و راه عابران پیاده را مسدود و به‌ نوعی سد معبر کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شهرستان بدره، یکی از شهروندان بدره‌ای با ارسال پیامی به شرح زیر خواستار آزادسازی پیاده‌روهای شهر بدره از چنگال دست‌فروشان توسط شهرداری این شهر شد؛


سلام لطفاً صدای ما را به گوش مسئولین علی‌الخصوص شهردار شهر بدره برسانید. در خصوص پیاده‌روهای شهر بدره که توسط دست‌فروشان تبدیل به مغازه شده‌اند و اکثر مغازه‌دارها نیز هیچ فعالیتی در داخل مغازه خود نداشته و تماماً به پیاده‌رو نقل‌مکان کرده‌اند و مردم به‌ناچار باید از خیابان رفت‌وآمد کنند!

حتماً باید اتفاق ناگواری برای شهروندانی که ناچار و اجباراً بایستی از کنار سواره‌رو عبور کنند بی افتد تا مسئولین چاره‌اندیشی کنند؟!

آیا این درست است که شهر بدره پیاده‌رو داشته باشد؛ ولی توسط مغازه‌دارها و میوه‌فروش‌ها با گذاشتن تخت و حتی جوش‌زدن قفسه و تخت به میله‌هایی که نصب‌کرده‌اند، تصرف شده و راه عابران پیاده را مسدود  و به‌نوعی سد معبر کنند؟!

و بعضاً یک راه باریک مثل پل‌صراط باز گذاشته‌اند که  در ساعاتی از روز باید صف بایستی تا از آن صراط بگذرید! و تازه باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا به رگال البسه و سبد و سینی میوه‌ها برخورد نکنی تا لباس‌ها و میوه‌ها روی زمین نریزد و یا لباست به سبد میوه  گیر نکند و احیاناً پاره نشود!

و دیگر اینکه چرا هر کسی هرجور دلش خواسته پیاده‌رو  را با منزل مسکونی خودش هم‌سطح کرده و پله‌های متعدد گذاشته و غیره

 آیا هیچ‌کس به فکر معلولین و سالمندان نیست!  به فرد معلول یا مسن  چطور می خواهد از این موانع ایجاد شده در پیاده رو عبور کند؟! چرا متولیان امر هیچ نظارتی بر پیاده راه‌های شهر بدره ندارند. خواهشاً مسئولین جهت  رفاه حال عابران پیاده در پاکسازی تمامی موانع پیاده راههای شهر بدره از این موانع  اقدام عاجل را مبذول فرمایند.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #ایلام #ایل علیشروان #مردم #جویا #شهرداری
ما را دنبال کنید:
+