اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/1    کد خبر: 15727151   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

رئیس جدید شبکه بهداشت شاهین‌شهر معرفی شد/ثبت‌نام نهایی 24 نفر برای انتخابات مجلس/جانباز 70 درصد شاهین شهری به یاران شهیدش پیوست

رئیس جدید شبکه بهداشت شاهین‌شهر معرفی شد/ثبت‌نام نهایی 24 نفر برای انتخابات مجلس/جانباز 70 درصد شاهین شهری به یاران شهیدش پیوست

  فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: زهره حنایی نژاد به‌عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسین عسکری (ع) اظهار کرد: در پنجمین  روز ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجموع تا پایان وقت معین شده ۲۴ نفر در سامانه وزارت کشور مراحل ثبت‌نام خود را به ثبت رساندند.


وی ادامه داد: به دلیل برگزاری یادواره ۵۵۰۰ شهید دانش‌آموز استان اصفهان، در روز پنجشنبه ۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲، تاریخ حضور و برنامه سفر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان به سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه جلسه تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه امروز در محل فرمانداری برگزار شد.  تصریح کرد: در این جلسه از زحمات هفت‌ساله علی پارسا قدردانی و زهره حنایی نژاد به‌عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.

وی با بیان اینکه پس از ۴۰ سال تحمل درد و رنج جانباز ۷۰ درصد علی اکبر جمشیدی به خیل یاران شهیدش پیوست، خاطرنشان ساخت: مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید والامقام فردا سه‌شنبه دوم آبان‌ماه 1402 رأس ساعت 9 و نیم صبح از سه‌راه فردوسی به سمت مصلای نمازجمعه شاهین‌شهر و پس از آن در گلزار شهدای بهشت معصومه شاهین‌شهر برگزار میگردد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین شهر #فرمانداران #انتخابات #جویا #شهدا #بهداشت
ما را دنبال کنید:
+