اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/7    کد خبر: 15727066   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر عنوان کرد؛

رئیس جمهور سلام گرم بنده را به مردم شهیدپرور شاهین‌شهر ابلاغ کنید

رئیس جمهور سلام گرم بنده را به مردم شهیدپرور شاهین‌شهر ابلاغ کنید

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: رئیس جمهور خطاب به بنده تاکید کرد سلام گرم بنده را به مردم شهیدپرور شاهین‌شهر ابلاغ فرمایید.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت و گو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: امروز حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی نزدیک ساعت یک ظهر جهت افتتاح واحد زیست محیطی تصفیه گازوئیل پالایشگاه شاهین‌شهر (اصفهان) وارد شهرستان شاهین‌شهر و میمه شدند.
وی افزود: حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان بعد از شنیدن توضیحات وزیر نفت و معاونان وی در مرکز مانیتورینگ پالایشگاه در جریان کامل فعالیت های پالایشگاه شاهین‌شهر (اصفهان) قرار گرفتند.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در آیین افتتاحیه واحد زیست محیطی تصفیه گازوئیل پالایشگاه شاهین‌شهر (اصفهان) ، مدیرعامل مجموعه یاد شده در خصوص برنامه های سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ پالایشگاه برای رئیس جمهور توضیحات لازم را ارائه کردند.
وی بیان داشت: از جمله مطالبی که در این افتتاحیه مطرح شد عبارت بودند از ؛ طرح تسویه گازوئیل و یوتیلیتی و آفسایت و تکمیل مخازن و همچنین تسویه سیستم LPG از گازهای خروجی پالایشگاه، احداث خط انتقال آب و همچنین تکمیل قسمت PSR و تکمیل تلمبه خانه آتش نشانی پالایشگاه، برج تسویه خنک کننده، احداث بخشی از تسویه خانه پساپ شاهین شهر و غیره بوده است.
کاظمی طبا تصریح کرد؛ این اتفاقات باعث می شود که شاهد کاهش ۷۵ درصد آب پالایشگاه شاهین‌شهر (اصفهان) باشیم.
وی خاطرنشان ساخت: یکی از نویدهایی که در این افتتاحیه داده شد احداث تقاطع غیر هم‌سطح اتوبان آزادگان که به شهرک صنعتی محمودآباد نیز وصل می شود تا سال ۱۴۰۴ بود‌.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: امروز پالایشگاه نفت شاهین‌شهر (اصفهان) مکلف شد که در راستای رسالت اجتماعی خویش سایت مدیریت پسماند با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان تا فرودین ماه ۱۴۰۳ به بهره برداری برساند.
وی اضافه کرد: رئیس جمهور خطاب به بنده تاکید کرد سلام گرم بنده را به مردم شهید پرور شاهین‌شهر ابلاغ فرمایید.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #رئیس جمهور #اصفهان #شاهین‌شهر #پالایشگاه #نفت #کاظمی طبا
ما را دنبال کنید:
+