اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/7    کد خبر: 15727058   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

روز گذشته اتفاق افتاد؛

نیروی سابق پلیس آگاهی شاهین‌شهر در بندرعباس به شهادت رسید

نیروی سابق پلیس آگاهی شاهین‌شهر در بندرعباس به شهادت رسید

  نیروی سابق پلیس آگاهی شاهین‌شهر در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان در بندرعباس به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، در اجرای مأموریت مشترک مأمورین دریابانی و انتظامی بندرعباس در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی که در عصر روز پنجشنبه در مناطق ساحلی بندرعباس (خور کولقان) انجام شد، سرهنگ دوم سعید پناهی فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد. در این عملیات بالغ بر 2 هزار قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید.



این شهید گران‌قدر از کارکنان سابق پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بوده است همچنین سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در پی شهادت سرهنگ سعید پناهی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد؛

«و کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند» (آل‌عمران – آیه 169).

شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و قطع به‌یقین، شهادت پلی در رسیدن به معبود است که شهدای گران‌قدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می‌آموزند.

قاچاقچیان و اشرار کوردل بدانند این شرارت‌ها ذره ای در عزم راسخ سبز پوشان انتظامی،در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی خللی وارد نخواهد ساخت و جان برکفان پلیس همواره تا آخرین قطره خون حافظ  امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت سرهنگ سعید پناهی از کارکنان جان برکف انتظامی استان هرمزگان که سابقه خدمت به مردم شریف شهرستان شاهین شهر در مجموعه پلیس آگاهی شهرستان را دارد به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده داغدار و بازماندگان مکرم، تمامی همکاران و همرزمان سابق و فعلی این شهید سرافراز و مردم شهید پرور شهرستان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #امنیت #پلیس #ایران #جویا #سعید پناهی #فراجا
ما را دنبال کنید:
+