اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/7    کد خبر: 15727054   در دسته بندی چند رسانه ای نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

رئیس حوزه علمیه اصفهان ؛

آیت الله مظاهری به همایش ملی «سالک الی الله» پیامی ارسال کرد

آیت الله مظاهری به همایش ملی «سالک الی الله» پیامی ارسال کرد

  آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان به همایش ملی «سالک الی‌الله» تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی مرحوم آیت‌الله ناصری پیامی را ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان به همایش سالک الی‌الله؛ تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی مرحوم آیت‌الله ناصری پیامی را ارسال کرد.


آیت الله حسین مظاهری در این پیام که در حاشیه همایش سالک الی‌الله؛ تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی مرحوم آیت‌الله ناصری قرائت شد، آورده است: «یک سال از ارتحال عالم عامل و سالکِ الی‌الله، آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری «رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» می‌گذرد، که با همّت جمعی از شاگردانِ وی در بنیاد علمی‌فرهنگی «هاد»، که از زمره باقیات صالحات آن عالم بزرگوار است، همایشی در تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی آن عالم وارسته برپا گشته و از آثار و تألیفات ایشان نیز رونمایی می‌شود.

شخصیّت علمی و عملی حضرت آیت‌الله ناصری «اعلی‌الله‌مقامه» در جوار مضجع مطهّر و نورانی حضرت مولی‌الموالی، امیرالمؤمنین «علیه‌افضل‌صلوات‌المصلّین» در حوزه علمیه مقدسه نجف اشرف و تحت تربیت اساتید عالیقدر و شامخ آن حوزه مبارکه شکل گرفته است.

این عالم واصل، چنانکه همگان می‌دانند یکی از شیفتگانِ دلباخته حضرت، ولی عصر و صاحب امر، بقیة‌الله‌الأعظم «ارواحنا و ارواح‌العالمین لتراب مقدمه‌الفداء» بودند و در این عرصه، عاشق صادقی بود که گواهش در دلِ سوخته و چشم اشک‌بار و بیانِ همواره آمیخته با ذکر یار و مهم‌تر از این‌ها، عمل خالصانه ایشان نمایان گشته بود. این روحِ عطش‌ناک انتظار و این شیوۀ مرضیۀ ایشان نیز برای همۀ منتظران مهدی موعو «عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف» سازنده و آموزنده بود و شیفتگی و انتظار آنان را می‌افزود.

پیشگاه خداوند تعالی، علوّ درجات آن عالم ربّانی را مسالت کرده و توفیقات و سعادت همه شما شرکت‌کنندگان در همایش تبیین سیره این عالم درس‌آموز را خواستارم.»

 

 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #مظاهری #ناصری #جویا #حوزه #مردم #اسلام #امام زمان
ما را دنبال کنید:
+