اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: -621/7/8    کد خبر: 15727023   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر خبرداد؛

در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها؛ آمادگی کامل شهرداری شاهین‌شهر جهت ارائه خدمات به دانشجویان و دانش آموزان

در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها؛ آمادگی کامل شهرداری شاهین‌شهر جهت ارائه خدمات به دانشجویان و دانش آموزان

  شهردار شاهین‌شهر با اشاره به طرح استقبال از مهر گفت: در این راستا برنامه هایی متناسب با ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و تدوین شده است‌.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در جمع خبرنگاران با گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره به طرح استقبال از مهر گفت: در این راستا برنامه هایی متناسب با ایام بازگشایی مدارس تهیه و تدوین گردیده که توسط قسمت های مختلف شهرداری در حال انجام است. 
وی در ادامه شناسایی و رفع خطر نقاط حادثه خیز ، نظافت و آراستگی معابر و جداره ها ، زیباسازی و فضای سبز پیرامون مدارس، نصب تابلو محل عبور دانش آموزان مقابل تمامی مدارس شهر،  نصب تجهیزات ترافیکی لازم مانند گل میخ ها ، جدا کننده خطوط ، تابلو های ایست و احتیاط در معابر مورد نیاز ، خط کشی عابر پیاده برای عبور دانش آموزان، لکه گیری و ترمیم ترانشه در معابر منتهی به مدارس،طرح های دیوار نگاره متناسب با دیواره مدارس، نصب علائم و پیام های آموزشی در قالب ماکت و کارتن پلاست را از جمله اقدامات در حال اجرای شهرداری عنوان نمود.
شهردار شاهین شهر با بیان اینکه دانش آموزان عزیز آینده سازان این مملکت هستند تصریح کرد: در این راستا خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به آنها در رشد و شکوفایی کشور تأثیر بسزایی خواهد داشت.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهرداری #اصفهان #مردم #شاهین‌شهر #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+